Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Black magic design intensity extreme med El Capitan


Kilimanjaro

Rekommendera Poster

Hejsan hopp jag är ny användare av forumet och behöver hjälp med ett spörsmål.

Filmar och streamar sport och har därför skaffat den här manicken "Black magic design intensity extreme" från scandinavienphoto. Det är en demo så den var några hundralappar billigare än en ny.

Dessvärre fungerar inte medlevererad mjukvara i min Macbook pro som jag kör med OS 10.11.6 utan jag får upp en ruta som säger " använd OS 10.5 eller senare.

Finns det erfarenheter om det går att lösa det här på något vis.

 

Med vänlig hälsning, // Karl Bergman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan hopp jag är ny användare av forumet och behöver hjälp med ett spörsmål.

Filmar och streamar sport och har därför skaffat den här manicken "Black magic design intensity extreme" från scandinavienphoto. Det är en demo så den var några hundralappar billigare än en ny.

Dessvärre fungerar inte medlevererad mjukvara i min Macbook pro som jag kör med OS 10.11.6 utan jag får upp en ruta som säger " använd OS 10.5 eller senare.

Finns det erfarenheter om det går att lösa det här på något vis.

 

Med vänlig hälsning, // Karl Bergman

Ofta fungerar inte medlevererad mjukvara för utvecklingen går fort. På deras hemsida säger de att de stöder färskaste OS X "och senare".... Kolla med tillverkaren.

post-363-0-16829800-1472461969_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ofta fungerar inte medlevererad mjukvara för utvecklingen går fort. På deras hemsida säger de att de stöder färskaste OS X "och senare".... Kolla med tillverkaren.

Tusen tack för respons. Problemet är löst efter kontakt med BM:s supportsida. Den var lite besvärlig eller iaf omfattande att greppa, men nu har jag bild från min kamera in i datorn.

Med vänlig hälsning, Karl B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...