Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fungerar MSN på Windows på Mac?


Terakiz

Rekommendera Poster

Det här kanske är en väldigt dum fråga, får väl skylla på att jag har haft min macbook i endast 3 veckor;). Men jag undrar en sak, om jag fixar windows genom boot camp. Inte för att jag vet hur man gör det än, men kan man ha vanliga msn då? Alltså den som man använder på en vanlig PC?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Fixade rubriken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixade rubriken.

 

Det gjorde du inte alls!

Fungera msn på Windos på Mac?
borde vara
Fungerar MSN i Windows på Mac?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Nu då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Gött. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe tyckte jag med!

 

Okej tack så mycket för hjälpen. Måste åka till min pappa så han får fixa det där, för det blev lite väl snurrigt för mig hehe. Men tack ännu en gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen
Det här kanske är en väldigt dum fråga, får väl skylla på att jag har haft min macbook i endast 3 veckor;). Men jag undrar en sak, om jag fixar windows genom boot camp. Inte för att jag vet hur man gör det än, men kan man ha vanliga msn då? Alltså den som man använder på en vanlig PC?

Det finns några fallgropar när man installerar Windows via Boot camp. Det är sällan jag förespråkar att använda manualen som vid detta. Skriv ut och LÄS den innan du går vidare.

 

Det är ganska enkelt att installera Windows via Boot Camp. Det klarar de flesta om man läst manualen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...