Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Går inte att återställa min iphone!?


freddeale21

Rekommendera Poster

freddeale21

Jag håller på att försöka uppdatera till 3.0 nu men när jag har valt ispw filen för återställning så kommer det upp ett felmeddelande efter en stund där det står följande:

 

Iphonen-enheten "iphone" kunde inte återställas. Ett okänt fel uppstod (13)

 

Någon som kan hjälpa mig att lösa detta?

 

Som det ser ut nu så är min telefon låst och fast med en gubbe som sträcker upp händerna över huvudet!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att försöka uppdatera till 3.0 nu men när jag har valt ispw filen för återställning så kommer det upp ett felmeddelande efter en stund där det står följande:

 

Iphonen-enheten "iphone" kunde inte återställas. Ett okänt fel uppstod (13)

 

Någon som kan hjälpa mig att lösa detta?

 

Som det ser ut nu så är min telefon låst och fast med en gubbe som sträcker upp händerna över huvudet!!!

 

Du behöver inte crossposta över hela forumet, vänta lite så hjälper nog någon dig snart...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att försöka uppdatera till 3.0 nu men när jag har valt ispw filen för återställning så kommer det upp ett felmeddelande efter en stund där det står följande:

 

Iphonen-enheten "iphone" kunde inte återställas. Ett okänt fel uppstod (13)

 

Någon som kan hjälpa mig att lösa detta?

 

Som det ser ut nu så är min telefon låst och fast med en gubbe som sträcker upp händerna över huvudet!!!

 

Testa att helt enkelt bara byta USB-port, det är tydligen ett vanligt problem enligt Apple!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

freddeale21

Sorry!! Kände mig sjukt desperat!

 

Men men, nu är det löst! Av någon anlening så fungerade det på en gammal dator med XP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry!! Kände mig sjukt desperat!

 

Men men, nu är det löst! Av någon anlening så fungerade det på en gammal dator med XP.

 

Ny USB-port hehe ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...