Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple säger nej till plastpåsar


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

"Jaha, damen, vad för dator vill ni ha och vart ska vi leverera den?"

"Till min herrgård på landet och jag vill ha två stora starka karlar som bär datorn mellan sej!" :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

851509864.jpg

I ett försök att visa sin miljömedvetenhet väljer Apple att helt sluta med plastpåsar i sina butiker. Istället erbjuds kunderna bärhjälp.

 

Läs hela nyheten på MacWorld.se!

hehe.. då kanske man ska ha "riktiga" karlar i butikerna oxå ;) istället för de "fjollor" som står där idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Bärhjälp till sin bil" visar ju hur jävla korkade i bollen idioterna där är. Som om alla skulle ha bil? Ja, för all del, Apple är ett extremt amerikanskt företag, men även där finns det en hel del kunder som faktiskt går eller cyklar.

 

Köper jag smågrejer vill jag ha dem i en påse. Köper jag nåt stort skulle jag ändå inte ha det i påse. Bärhjälpen blir därför helt onödig.

 

Fast jag skulle inte köpa nåt i en sån butik ändå, så det är rätt akademiskt resonemang från min sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jakob.bohem

Slutar med musknappar, slutar med plastpåsar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

papperspåse....funkar bra.

 

 

nu har vi inga applestore i sverige så det känns fånigt att hetsa upp sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snygg tygkasse gjort av hampa med en grön Apple-logga på hade jag inte tackat nej till! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sopgubben_ernst
hehe.. då kanske man ska ha "riktiga" karlar i butikerna oxå ;) istället för de "fjollor" som står där idag.

Jag har läst ditt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...