Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes gillar inte att jag ändrar i min adressbok


five-o

Rekommendera Poster

Jo, jag sitter med en iPhone 2.0.1 nu och synkar som vanligt i OSX Leopard. Allt funkar felfritt förutom de sablans kontakterna.

 

När man har kopplat in in iPhone så kan man ju bocka för att den ska synka kontakter, men där finns bara min gamla adressbok (med grupper och dylikt). Så nu när jag har ändrat en massa där så går det inte att få in namnen och grupperna in i iPhonen. Det går inte heller att få över nummer från iPhonen till datorn även fast jag skapat en grupp där de ska hamna.

 

Någon som har ett förslag?

/Gustav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag sitter med en iPhone 2.0.1 nu och synkar som vanligt i OSX Leopard. Allt funkar felfritt förutom de sablans kontakterna.

 

När man har kopplat in in iPhone så kan man ju bocka för att den ska synka kontakter, men där finns bara min gamla adressbok (med grupper och dylikt). Så nu när jag har ändrat en massa där så går det inte att få in namnen och grupperna in i iPhonen. Det går inte heller att få över nummer från iPhonen till datorn även fast jag skapat en grupp där de ska hamna.

 

Någon som har ett förslag?

/Gustav

 

Synkar du från Outlook eller från adressboken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att han säger att han använder Leopard och använder en MBP kan man tänka att det inte är Outlook i alla fall :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...