Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur ändrar man menyerna?


henkek

Rekommendera Poster

Nu har jag suttit o letat överallt men har inte hittat de jag söker.

Jag såg en bild nånstans på en iphone som hade menyer som såg ut som att ikonerna låg på "hyllor" om ni e me på vad jag menar.

Då undrar jag hur kan man göra om så att hem menyn inte ser ut som orginal?

 

Och sen undrar jag hur man kan göra så att youtube sparar dem senast upplagda filmerna? som när man surfar me wlan o sen att man kan kolla på filmerna när man stängt av wlanet.

 

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att byta tema krävs att du jailbreakat telefonen. Sen finns ett program som heter SummerBoard för att byta teman, osäker om det funkar med 2.0 bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mhm...för närvarande finns det inte något program där man kan ändra tema. Jag förstår inte varför det inte finns, det borde inte vara så svårt att skapa ett liknande program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mhm...för närvarande finns det inte något program där man kan ändra tema. Jag förstår inte varför det inte finns, det borde inte vara så svårt att skapa ett liknande program.

 

Och lägga in i AppStore menar du? Det skulle Apple aldrig tillåta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och lägga in i AppStore menar du? Det skulle Apple aldrig tillåta...

 

 

Ja, alltså att lägga in den på AppStore. Förstår inte varför Apple inte skulle tillåta det. För eller senare kommer man att tröttna på temat :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, alltså att lägga in den på AppStore. Förstår inte varför Apple inte skulle tillåta det. För eller senare kommer man att tröttna på temat :sorry:

 

Ja, i och för sig. Tänkte om de var rädda för instabilitet och sådant, men eftersom alla program på AppStore testas av Apple innan de läggs upp så borde ju inte det vara något problem egentligen.

 

Är dock tveksam om detta går att göra med SDK'et, någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mhm...för närvarande finns det inte något program där man kan ändra tema. Jag förstår inte varför det inte finns, det borde inte vara så svårt att skapa ett liknande program.

 

Jo, det finns program för att byta tema.

 

https://forum.macworld.se/index.php?showtop...33&hl=cydia

 

För att svara på din andra fråga finns MxTube som laddar ned YouTubefilmer. Med wlan går det hur bra som helst, snabbt och smidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att byta tema krävs att du jailbreakat telefonen. Sen finns ett program som heter SummerBoard för att byta teman, osäker om det funkar med 2.0 bara.

 

ok..jag har 2G luren. så de borde väl funka alldeles utmärkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok..jag har 2G luren. så de borde väl funka alldeles utmärkt

 

Asså, frågan är ju vilken programvara du har. Om du har 1.x-nånting kan du ju ladda ner summerboard via installer.app.

Men om du jailbreakat 2.0-verisionen, så verkar det ju finnas ett program här med (se Sawerts inlägg), så det går nog om du jobbar dig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...