Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Trögt forum!


pommac

Rekommendera Poster

Jag har postat flera gånger i "rätt" forumarkiv men får ingen reaktion. Är det bara jag som upplever forumets sida som enormt trög? Alla mina andra hemsidor fungerar utmärkt... Om det är trögt för fler – vad beror det på och vad kan jag som användare göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Relativt segt här också ibland. Kan nog bero på antalet samtida besökare/postare vilket ger många samtida databasanrop vilket i sin tur segar ner databasen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, det är möjligt men det här är ju inte det enda forumet jag besöker – och med många fler besökare... Ingen annan förklaring?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde något om att det här forumet på grund av diverse händelser hamnade på en iMac för ett antal år sedan, kan tänka mig att det kan vara en flaskhals. Antagligen löser det sig med nya forumversionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå nog är det trögt :D

Gjorde tre försök att radera dubletten till den här tråden och varje gång ställde sig datorn till att tugga och det slutade med meddelande om att servern inte svarade. Sen gav jg upp och fikade istället.

Jag missänker att det kan ha att göra med att man håller på att mixtra och lägga om forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom inte ens in tidigare i kväll !! Då kan man prata om trögt så det förslår ...

 

När kommer det en ny version ? Var det inte ngn gång i december vill jag minas ? Rätta mig om jag har fel.

 

MVH Peter 18

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Segt som sirap nu KL: 15:15. tog över 4 min. att ladda ner svaret på ett inlägg. :superirriterad:

 

 

 

 

 

Med Vänlig Hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trögt är väl bara förnamnet, jag får ofta "isp error" eller något liknande.

Tröttsamt. :ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Här tänkte jag väcka en ganska gammal tråd till liv igen :D

 

Jag upplever allt för ofta när jag besöker MacWorld att det går väldigt segt, nästan så att det hänger sig eller att man inte kommer vidare alls. Ibland kan det hjälpa att starta om Safari & då känns det som att det går lite snabbare eller att man i alla fall kommer nån vart här på forumet.

 

Är det bara jag som tycker så eller finns det fler där ute? Är det nån inställning i Safari man bör göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...