Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag får ett jobbigt meddelande när jag mailar!


Landberg

Rekommendera Poster

När jag använder Mail (gör alldrig mer)får jag detta meddelande.

 

 

 

Antar att mina inställningar är felaktiga.

 

Med Vänlig Hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Ytterberg

Landberg: Troligen är den e-postserver du använder, eller din publika IP-adress, svartlistad hos mottagaren som alltså vägrar ta emot breven.

 

Olli: Du har ett utgående brev med den adressen som anges. Du har glömt att ta bort "ANTISPAM" från e-postadressen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Landberg, jag tror som Thomas. Eftersom jag tror mig minnas att du använder Gmail så är det förmodligen den som är blockerad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, det vore jävligt sjukt ifall den var blockat för killen med adressen jobbar på ett företag som sålt några beg macar till mina vänner, om jag inte kan skicka till honom så får han inga pengar:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, det vore jävligt sjukt ifall den var blockat för killen med adressen jobbar på ett företag som sålt några beg macar till mina vänner, om jag inte kan skicka till honom så får han inga pengar:P

Fick du ingen mer info i felmeddelandet? När min e-post var blockad för några år sedan så fick man instruktioner om hur man gjorde för att "låsa upp" e-posten. (Det var mycket riktigt en felaktig inställning i e-postservern som gjort den osäker.)

 

Felanmäl till gmail och om möjligt till mottagarens ISP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...