Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tysk Ipfone annons har läckt ut!


barret

Rekommendera Poster

Ungefär lika trovärdigt som om jag skulle påstå att jag dejtar Steve Jobs och han berättade för mig att alla svenskar ska få var sinn iPhone gratis, dvs ingen alls. Det där kan vem som helst klippt ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din jämnförelse är nog lite överdriven men som sagt! :

 

Annonsen kan förstås vara falsk så bygg inte upp förväntningar baserade på denna information. Stämmer informationen blir dock många glada över 3G, dubbla minnestorleken på 16 gigabyte och fri surfning men ledsna över priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BLUFF BLUFF BLUFF!!!

 

Bor i Tyskland och har T-Mobile abb. var i butiken dom vet ingenting, och det står inget om iPhone på T-Mobile´s hemsida www.t-mobile.de

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står för visso i artikeln att annonsen läckt ut då är det inte så konstigt att där inte står något på deras hemsida och att butikspersonalen inte vet något. Det är ju lika dant med alla Apples produkter. Butikerna får bara reda på att dem kommer att få en leverans men dem vet aldrig vad det är för saker dem kommer få!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle T-Mobile [eller byrån dom har konto hos] ha satt ihop en annons för en produkt dom släpper i november redan nu? Kom igen, medborgare. Så fungerar det inte. Jisses. Sådant här yxar man ihop tidigast samma vecka som släpp [ofta dagen före] - det flyter mycket vatten under broarna varje dygn i dagens bizniz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas verkligen inte att priset stämmer, jag skulle aldrig kunna betala ungefär 500kr/månad, då jag ringer/smsar för ca 100 kr just nu. Men 16GBs modell är helt rätt! Det enda som håller mig från att köpa en iPhone är abbonemangpriset. Är det för dyrt blir det nog tyvärr bara en iPod touch, utan kalender :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas verkligen inte att priset stämmer, jag skulle aldrig kunna betala ungefär 500kr/månad, då jag ringer/smsar för ca 100 kr just nu. Men 16GBs modell är helt rätt! Det enda som håller mig från att köpa en iPhone är abbonemangpriset. Är det för dyrt blir det nog tyvärr bara en iPod touch, utan kalender :(

Tyskland och Sverige har inte samma priser på abonnemang, så titta inte på det för T-Mobile finns inte ens i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyskland och Sverige har inte samma priser på abonnemang, så titta inte på det för T-Mobile finns inte ens i Sverige.

Är det inte rimligt att priset blir ungefär detsamma i alla fall eftersom det kostar 49 dollar i USA(och med moms inräknat blir det väl ungefär 500 SEK) och då 50 euro i Tyskland, men tror ni ändå det är stor chans att priset blir mycket billigare, för vad jag vet så finns det i alla fall inga mobiler i närheten av att kosta 4000:- plus en månadskostnad på 500kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte rimligt. T-Mobile har redan tidigare flatrate-abbonemang så varför skulle en telefon bland tusen göra att de svenska operatörerna skulle skrota sin nuvarande affärsmodell?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...