Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

pc användare


alle112

Rekommendera Poster

Dom är envisa gnälliga o vågar inte prova något nytt... :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du det, har en känsla av att det dräller in switchare här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan den 9/8 klockan 6 på morgonen, har antalet medlemmar på forumet ökat från 13318 till 13369 medlemmar, dvs ca en ny medlem per timme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara dessa nya medlemmar ville släppa greppet om Windows också.. ^_^

 

Köper de en BMW också och tankar den med 87 oktanig bensin???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara dessa nya medlemmar ville släppa greppet om Windows också.. ^_^

 

Köper de en BMW också och tankar den med 87 oktanig bensin???

384164[/snapback]

Inte vet jag kan inget om bilar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom är envisa gnälliga o vågar inte prova något nytt...  :wacko:

384153[/snapback]

 

Det kan jag hålla me om, snckade me en gammal Windows användare, Sa att mac e bara skit bla bla bla.. o. att Sen när de kommer ett virus så är alla utslagna m.m... Eftersom alla säger de finns inga virus till mac..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp
Sen när de kommer ett virus så är alla utslagna m.m... Eftersom alla säger de finns inga virus till mac..

384175[/snapback]

 

Det kan jag inte hålla med. Kommer det ett virus kommer det med all säkerhet att kunna bli borttaget av ett gratisprogram, eller genom att apple skickar ut ett program i programuppdateringen. Kommer det flera virus får man bara köpa antivirusprogram, så jag förstår verkligen inte problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan jag inte hålla med. Kommer det ett virus kommer det med all säkerhet att kunna bli borttaget av ett gratisprogram, eller genom att apple skickar ut ett program i programuppdateringen. Kommer det flera virus får man bara köpa antivirusprogram, så jag förstår verkligen inte problemet.

384176[/snapback]

 

Samma här.. Såna som han är "problemet" :ph34r:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt dom hållas, skulle inte de finnas å va så många så skulle vi ha alla virus. Så missionera inte macintosh för mycket pleaze… om alla fick ett kg guld skulle det bli värdelöst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg

När ja snackar med en kille på msn och jag somvanligt börjar snacka om mac säger han:

Apple suger! Ok?

MAC suger! Ok?

 

Tycker det är tråkigt att han fått sånna fördommar..

Hn är spelnörd och kollar bara på cpu kraft och vram osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ja snackar med en kille på msn och jag somvanligt börjar snacka om mac säger han:

Apple suger! Ok?

MAC suger! Ok?

 

Tycker det är tråkigt att han fått sånna fördommar..

Hn är spelnörd och kollar bara på cpu kraft och vram osv..

384480[/snapback]

 

Jag har själv stött på flera "proffs" som haft liknande attityd till Mac, men som blivit omvända. Några av dem har blivit värre Mac-dårar än jag själv någonsin varit.

Däremot har jag aldrig träffat någon Maccare som blivit Windows-frälst. Jag har stött på ett antal som tvingats byta plattform på jobbet och som tycker att "det inte var så farligt som de trodde innan", men ingen som blivit frälst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom är envisa gnälliga o vågar inte prova något nytt...  :wacko:

384153[/snapback]

Jag tycker PC-användare är mycket modiga. Själv skulle jag inte vilja utsätta sig för virus och spionprogram dagligen.

Visst, jag har bärbar PC också, men den ligger mest i lådan och används bara i yttersta nödfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

220804.jpg

 

Mjo, visst PC användare kan vara gnälliga men det kan banne mig Mac användare vara... De som använder PC är ju oftast de som spelar, så låt dem spela sina spel, man ska inte tvinga dem från deras spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte hur en person kan döma något utan att testa det och få en egen bedömnig.

 

Däremot är det klart att PC-användarna säger att OS X suger precis som vi Mac-användare säger att Windows suger. Men man ska inte döma hunden efter håret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker Windows XP är tråkigt och har för många tjatrutor

 

kommer nog inte gillar Windows Vista för den kommer vad jag har läst innehålla fler tjatrutor

384741[/snapback]

 

Vad är tjatrutor för något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är tjatrutor för något?

384742[/snapback]

tips o sit o allt som man inte vill veta :P uppdateringar med... och så står det ofta nätverket styrka bra :) va fan vet väll jag sluta tjata :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är med och arrangerar LAN-partyn.. inte lätt alla gånger. :P

 

"..den där fake-datorn"

"kan man verkligen lana med Mack?!"

"vadå, funkar Linux till Mack..?"

 

Finns dock ingen anledning till att bli irriterad, för deras datorer dör ändå 10 minuter senare. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...