Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

SMS kommer fram när telefonen låses upp???


LexVer
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har ett konstigt problem med ena sonens iPhone 6S! När jag skickar SMS till honom så är det inte alltid hans telefon fattar att det kommit fram, ofta måste han låsa upp telefonen och då plingar det till och SMS anländer i hans telefon? Vad kan detta bero på, det händer inte alltid men alldeles för ofta? Spelar ingen roll vilken operatör han har, har haft Telia, Hallon och Halebob och samma fenomen inträffar...

 

/Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma händer mig med nu för tiden, när jag öppnar telefonen, då först kommer alla sms och messenger samt mail upplingandes. Och då har den inte varit avstängd utan endast i viloläge eller vad man ska kalla det. När man öppnar med pin eller touchid alltså. Iphone 8. Har märkt att synkningen mellan telefonen, paddan och uret (AW4) är riktig dålig.

Läser jag mailen på t.ex ipad så ligger dom kvar olästa på iphone ändå efteråt. Nån bugg kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-01-18 på 07:58, Askungen säger:

Samma händer mig med nu för tiden, när jag öppnar telefonen, då först kommer alla sms och messenger samt mail upplingandes. Och då har den inte varit avstängd utan endast i viloläge eller vad man ska kalla det. När man öppnar med pin eller touchid alltså. Iphone 8. Har märkt att synkningen mellan telefonen, paddan och uret (AW4) är riktig dålig.

Läser jag mailen på t.ex ipad så ligger dom kvar olästa på iphone ändå efteråt. Nån bugg kanske.

Ok, låter inget vidare! Gissar på att du inte vet varför detta händer? Låter märkligt att det skulle vara en bugg, alla andras telefoner i familjen funkar utan problem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...