Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Någon som vet var man kan köpa Apple Watch 4 över disk?


Crister

Rekommendera Poster

Hej

Jag hade beställt en Apple Watch 4 i med aluminium boett i silver och vitt sportband från Apple direkt. Fick leverensdatum till 29 okt. Var sedan till Apple Store i Täby, med mitt problem att det inte gick att ladda upp Watch OS5 på min nuvarande klocka, som jag nämt i en annan tråd. De kunde inte lösa det, de heller, men de visade att de hade min önskade Watch 4 hemma till försäljning över disk. Så jag avbeställde den jag beställt från 'Apple men när jag kom tillbaka till Täby visade det sig att alla hade gått åt.

 

Fan så dum jag känner mig. Om jag nu prövar att beställa via nätet är leverensdatum först sista dagarna i oktober. 

 

Så nu undrar jag om någon ver en butik i Stockholmstrakten som säljer Apple Watch 4 enligt mina önskemål? Känner mig rätt frustrerad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset. Skall ta mig in till Elgiganten imorgon. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, begekand säger:

Den finns nu på Media Markt i Täby

 

Har de öppet klockan halv fyra på morgonen. :fundersam: 

2018-10-02_08-12-20.png.a2fa07755e9d5e2437b1ed711e892d4d.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne på Elgiganten på Kungsgatan, men damen vid Appleborde bara log och sa att den hade de inte fått in. Ringde sedan Media Markt men fick till svar att den finns ännu inte i lager. Så det verkar vara en eftertraktad pryl.

 

Tack för alla tips. Täby är tyvärr lite väl lång resa om man bor i Jakobsberg. Jag har ju min gamla kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...