Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safari autoöppna sidor


Beatriceg

Rekommendera Poster

Hej! Jag har en MacBook Pro 15 tum 2011 och lyckas inte få safari att automatiskt öppna mina senaste sidor/flikar. Har gått in på safari> safari> inställningar> allmänt/avancerat samt även tittat på "fliken" men hittar ingenting om någon inställning för detta. Är det någon annan som besitter samma problem eller vet hur man gör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla i Systeminställningar > Allmänt. Har du kryssat ur "Stäng fönster när ett program avslutas"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla i Systeminställningar > Allmänt. Har du kryssat ur "Stäng fönster när ett program avslutas"?

Men det gäller väl alla program i så fall?

Så då öppnar den en massa dokument i andra program också. Dokument som jag är klar med och inte vill ha återöppnade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det gäller väl alla program i så fall?

Så då öppnar den en massa dokument i andra program också. Dokument som jag är klar med och inte vill ha återöppnade.

Den öppnar inte fönster som man själv har stängt innan man avslutade programmet, bara det som var öppnat och igång när man avslutade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den öppnar inte fönster som man själv har stängt innan man avslutade programmet, bara det som var öppnat och igång när man avslutade.

Jag stänger inte nödvändigtvis alla fönster (eller program) innan jag stänger av Macen. Men jag vill absolut inte att alla dessa fönster öppnas automatiskt vid start.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stänger inte nödvändigtvis alla fönster (eller program) innan jag stänger av Macen. Men jag vill absolut inte att alla dessa fönster öppnas automatiskt vid start.

 

Vilken tur att man får välja själv om man vill använda funktionen eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...