Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Knäppande ljud vid samtal IPhone8


LillH

Rekommendera Poster

Har två 8or och båda har vid samtal knäppande ljud som kan vara smått irriterande..Låter precis som en radiostörning.

Ha via min operatör försökt hitta felet men inte hittat nån lösning! Nån här som kan ha en ide vad det hela kan bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan vara utlösta spänningar i glasbaksidan på grund av temperaturförändringar. Amorfa material har sina egenheter. Det sitter en smal plastlist mellan metallram och glas som förmodligen är till för att utjämna detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har två 8or och båda har vid samtal knäppande ljud som kan vara smått irriterande..Låter precis som en radiostörning.

Ha via min operatör försökt hitta felet men inte hittat nån lösning! Nån här som kan ha en ide vad det hela kan bero på?

Detta problem skall ha lösts sig i iOS 11.1 beta 1.

 

https://www.macrumors.com/2017/09/25/iphone-8-plus-owners-static-sound-calls/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har två 8or och båda har vid samtal knäppande ljud som kan vara smått irriterande..Låter precis som en radiostörning.

Ha via min operatör försökt hitta felet men inte hittat nån lösning! Nån här som kan ha en ide vad det hela kan bero på?

Problemet ska nu vara löst med stabila 11.0.2.

 

post-28798-0-96972800-1507052357_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ring Apple på 020-100 529 och påpeka problemet. Återkom gärna vad de säger om fenomenet

 

 

Tyvärr inte. Har 11.0.2 och problemet kvarstår.. iPhone 8 64gig.. knäppande ljud vid dem två senaste samtalen.

Som SirKnasen skrev. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...