Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var hamnar bilderna i Bilder.app?


leonardo

Rekommendera Poster

Ja, det är att föredra, förstås, men det var väl inte poängen.

Jo, det jag skrev allra först...

 

Om Bilder ändå vore som iTunes.

 

Enkelt och bra, fullt organiserat, och full/lätt åtkomst till filerna som de är.

 

iTunes är kanske det program som mest representera det som är Apple's signum - lätt och användarvänligt, men ändå full kontroll för den som vill/behöver. Fast så är det (tyvärr) inte långre, med många andra program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, så om den ligger där - varför säger lappen att den i ligger i programmets app-folder och man får högerklicka->visa paketets innehåll för att komma åt den? Det var utifrån det jag skrev.

 

Gör jag? Då får du väl skriva hur det är, istället för vad du tycker att jag gör. :armskeptisk:

 

Inte riktig säker på vad du menar där... Vill du ändra ett namn så gör man det manuellt i iTunes och var så jag menade med att byta namn på en bild, i programmet.

 

Manuell hantering, är väl lite per definition. Det är det som är så bra med iTunes - att den sköter importering och organisering av filerna... samtidigt som jag hjar full åtkomst till filerna på ett normalt sett i Finder, om jag vill göra något annat med en fil eller spela den någon annanstans (t ex QL, VLC m fl)m, utan att behöva håla på med exportera osv... Automatisering med bibehållen självkontroll. :yeahbaby:

 

Naturligtvis skulle det stått "automatiskt" ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte? :) Då har någon av oss missuppfattat hans inlägg då.

 

 

Ja du,hur man nu kan det ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, orka...

 

 

Jag känner samma sak. Vissa personer kan bara inte ge sig (typ jag) :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte? :) Då har någon av oss missuppfattat hans inlägg då.

 

 

Nyckelordet är "bibliotek" som står i första meningen. I andra meningen står det att man ska högerklicka och visa innehållet (på biblioteket). :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har i inlägg # 4 tackat för hjälpen/svaren. Jag förväntade mig att tråden därefter skulle somna in – INTE resultera i ytterligare 26 poster. Nu väller det in aviseringar som inte leder mig framåt.

 

JAG JAG VET – jag kan stänga av aviseringarna för den tråd jag startade, men som jag tycker borde dött sotdöden – så varför ska jag?

 

Vill Ni käbbla i periferin till den ursprungliga frågan, kan Ni väl göra det i en egen tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har i inlägg # 4 tackat för hjälpen/svaren. Jag förväntade mig att tråden därefter skulle somna in – INTE resultera i ytterligare 26 poster. Nu väller det in aviseringar som inte leder mig framåt.

 

JAG JAG VET – jag kan stänga av aviseringarna för den tråd jag startade, men som jag tycker borde dött sotdöden – så varför ska jag?

 

Vill Ni käbbla i periferin till den ursprungliga frågan, kan Ni väl göra det i en egen tråd.

 

 

 

Du äger inte tråden bara för att du startade den.

Så länge vi håller oss hyfsat inom ämnet postar vi oberoende om du vill eller inte.

Duger det inte så stäng av aviseringarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner samma sak. Vissa personer kan bara inte ge sig (typ jag) :D

Det är därför jag ger upp... :D Jag bjussar på det för jag har ändå alltid rätt... ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har i inlägg # 4 tackat för hjälpen/svaren. Jag förväntade mig att tråden därefter skulle somna in – INTE resultera i ytterligare 26 poster. Nu väller det in aviseringar som inte leder mig framåt.

 

JAG JAG VET – jag kan stänga av aviseringarna för den tråd jag startade, men som jag tycker borde dött sotdöden – så varför ska jag?

 

Vill Ni käbbla i periferin till den ursprungliga frågan, kan Ni väl göra det i en egen tråd.

 

 

Med andra ord så vill du inte att någon annan med en liknande fråga ska kunna hitta tråden nästa vecka/månad/år och få svar. Eller? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...