Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bra instruktionsbok Garageband på svenska?


Uppohoppa

Rekommendera Poster

Ja, finns det någon bra och aktuell instruktionsbok för Garageband på svenska att köpa eller ladda ned? (Garageband 10)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte på rak arm. Men testa att leta efter instruktionsbok för Logic annars, de är i stort sätt identiska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Logic... verkar bara finnas på utrikiska och är av modellen manual på skärmen där man ska klicka runt. Så är även länken till mac om garageband, även om den är på svenska. Jag hittar ingen variant för oldschool utskrift. Jag tycker det är skönt med boken/utskriften bredvid mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min andra länk som du verkar ha missat har ett antal böcker.

post-363-0-10293400-1482504162_thumb.png

post-363-0-21466000-1482504240_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min andra länk som du verkar ha missat har ett antal böcker.

Det verkar som om du missat att Uppohoppa ville ha böcker på svenska. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om du missat att Uppohoppa ville ha böcker på svenska. ;)

 

Japp. Bom av mig. Räkna med att en bok om Garageband på svenska aldrig kommer att släppas. Det underlaget kommer aldrig att finnas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag då kan rekommendera är att lägga en iPad eller liknande bredvid datorn och läsa Apples Garagebandhjälp på svenska utan att ta upp en massa plats på datorskärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag då kan rekommendera är att lägga en iPad eller liknande bredvid datorn och läsa Apples Garagebandhjälp på svenska utan att ta upp en massa plats på datorskärmen.

Ja, eller installera engelsk version så det är lätt att hitta i menyerna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för förslag och hjälpförsök, men ingen kunde riktigt bidra med det jag önskade. Att lägga en ipad bredvid.... har aldrig sett nyttan med en ipad (förrän nu kanske) då jag har en mbpro och en iphone. Är rädd att det bara blir ytterligare en grej att släpa på, eller kan jag ta bort något?

 

Installera engelsk version... jag är inte så pigg på det bara. Har alla mina program från os, office, adobe och rubbet på svenska. Det är en vanesak.

 

Det som Apple borde göra är att sätta samman allt det som finns skrivet i skärmhjälpen till en tryckt eller nedladdningsbar produkt. Ok, jag skulle kunna göra det själv men det är säkert fler som skulle vara intresserade av detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...