Skaven47 Postad 30 september, 2016 Share Postad 30 september, 2016 Jag har försökt göra en säkerhetskopiering på min Macbook air. Men telefonen dyker inte upp när jag går in på Itunes. Jag har senaste versionen av Itunes Jag har testat med andra kablar från telefon till dator. Jag har senaste versionen av operativsystemet i Iphone 10.0.2 Jag har OS X El Capitan i datorn. Provade även att göra en säkerhetskopiering på en annan dator PC men telefonen dyker inte upp. iCloud fungerar dock som säkerhetskopiering men jag vill göra en säkerhetskopiering via Itunes. Vad tror ni felet ligger och vad vad skall jag göra? Hälsningar Skaven47 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medlem Postad 9 oktober, 2016 Share Postad 9 oktober, 2016 Dyker iFånen upp i programmen "Bilder" eller "Bildinsamling"? (om den gör det är felet i iTunes, om inte - antagligen i kabel eller USB-port) MBA:n har två USB-portar. Har du provat att ansluta iFånen till bägge? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skaven47 Postad 13 oktober, 2016 Författare Share Postad 13 oktober, 2016 Dyker iFånen upp i programmen "Bilder" eller "Bildinsamling"? (om den gör det är felet i iTunes, om inte - antagligen i kabel eller USB-port) MBA:n har två USB-portar. Har du provat att ansluta iFånen till bägge? Hej! Provat byta USB-kontakt även bytt kontakt men det funkar inte ändå. Ifånen dyker inte upp i Bilder. Skall jag ominstallera Itunes? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen71 Postad 13 oktober, 2016 Share Postad 13 oktober, 2016 Vilken version av iTunes har du? En skärmdump vore trevligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skaven47 Postad 14 oktober, 2016 Författare Share Postad 14 oktober, 2016 iTunes 12.5.1.21 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 15 oktober, 2016 Share Postad 15 oktober, 2016 Felet ligger i telefonen eller i USB-kabeln, eftersom den varken dyker upp i iTunes eller i Bilder och att en Windows PC inte heller reagerar på den. Du skulle ju kunna prova med en ominstallation av iPhone. Om den är inköpt inom de senaste 90 dagarna eller om du har köpt till 3 år Apple Care så har du telefonsupport från Apple. Men om jag vore du skulle jag kontakta affären som sålde telefonen och reklamera den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.