Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Första titten: Så känns Airpods — Apples nya trådlösa hörlurar


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

 

De kommer att säljas separat för ett pris om cirka 1 400 kronor, vilket får ses som dyrt i jämförelse med andra Apple-hörlurar.

 

Det är värre än så…

post-13709-0-85307100-1473325772.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är värre än så…

 

För oss som har pengar är detta inga problem :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lär säker dyka upp 3'e-parttillbehör.

1.800,- för ett par lurar är sjukt, oavsett om man har pengarna eller inte. En sak vore väl om hörlursuttaget fanns kvar och detta kom som alternativ metod, för att slippa sladdar. Men som enda alternativ…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lär säker dyka upp 3'e-parttillbehör.

1.800,- för ett par lurar är sjukt, oavsett om man har pengarna eller inte. En sak vore väl om hörlursuttaget fanns kvar och detta kom som alternativ metod, för att slippa sladdar. Men som enda alternativ…

Men det är inte det enda alternativet utan det medföljer hörlurar med lightning anslutning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är inte det enda alternativet utan det medföljer hörlurar med lightning anslutning.

Jaha, det var ju bra. Då kommer det säkert även såna 3'e-partstillbebör sen, typ en adapter: Lightning->3.5mm ...så man kan använda vilken lur man vill, eller redan har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

 

För oss som har pengar är detta inga problem :D

 

Du återkommer till det ganska ofta, att du har råd. Jag gissar att du nog mest gör så för att du räknar med att retas lite eftersom Jantelagen sällan sviker.

 

Men jag skulle ändå vilja flika in att jag personligen har råd att köpa hundbajs för ganska många tusen utan att det knäcker min ekonomi, men av någon anledning avstår jag. Att priset diskuteras innebär oftast en diskussion om prisvärdhet, som naturligtvis kan uppskattas olika av olika personer, och jag tror att du drar förhastade slutsatser om du tror att diskussionen bottnar i att folk är sura för att de inte har råd. Förresten så skvallrar din egen lista över Appleprylar om att du knappast besvärat dig med att köpa det nyaste av allt, och jag tror inte att förklaringen är så enkel som att du inte har råd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Såg den här igår... :D

attachicon.gifchildhood.png

 

:hihihi:

 

post-66896-0-96214600-1473339558_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ju bra. Då kommer det säkert även såna 3'e-partstillbebör sen, typ en adapter: Lightning->3.5mm ...så man kan använda vilken lur man vill, eller redan har.

Den följer med också.

Jösses är jag på en android forum eller?

Vet ni ingenting eller klarar ni inte av att Googla ????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du återkommer till det ganska ofta, att du har råd. Jag gissar att du nog mest gör så för att du räknar med att retas lite eftersom Jantelagen sällan sviker.

 

Men jag skulle ändå vilja flika in att jag personligen har råd att köpa hundbajs för ganska många tusen utan att det knäcker min ekonomi, men av någon anledning avstår jag. Att priset diskuteras innebär oftast en diskussion om prisvärdhet, som naturligtvis kan uppskattas olika av olika personer, och jag tror att du drar förhastade slutsatser om du tror att diskussionen bottnar i att folk är sura för att de inte har råd. Förresten så skvallrar din egen lista över Appleprylar om att du knappast besvärat dig med att köpa det nyaste av allt, och jag tror inte att förklaringen är så enkel som att du inte har råd.

Tycker du ska ta detta med kmn eller vad han heter för det var han som antydde att jag hade mycket pengar om man utgick efter vad som står i min profil.

Om det retar honom att jag har många prylar i min profil och att jag har råd med det jag vill ha är inget jag tänker be om ursäkt över.

Tål han inte att bli påmind om hans tidigare uttalande är det återigen hans bekymmer och inte mitt.

Förstått?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den följer med också.

Jösses är jag på en android forum eller?

Vet ni ingenting eller klarar ni inte av att Googla

Jag följde inte eventet igår, så såna mindre detaljer har jag ingen koll på så sätt. Har bara sett/läst att uttaget försvinner, men inte sett lösningarna. Det är därför vi är flera på forumet där man tillsammans kommer fram till saker. Och tråden ligger ju i Nyhetr från MW. Antar at infon kommer den vägen.

 

Hade det här varit ett Androidforum, hade vi nog inte diskuterat det alls. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du ska ta detta med kmn eller vad han heter för det var han som antydde att jag hade mycket pengar om man utgick efter vad som står i min profil.

Om det retar honom att jag har många prylar i min profil och att jag har råd med det jag vill ha är inget jag tänker be om ursäkt över.

Tål han inte att bli påmind om hans tidigare uttalande är det återigen hans bekymmer och inte mitt.

Förstått?

Det tål jag!

Faktum är att jag väldigt gärna skulle bli påmind om detta tidigare uttalande – för jag har inte en aning om vad du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tål jag!

Faktum är att jag väldigt gärna skulle bli påmind om detta tidigare uttalande – för jag har inte en aning om vad du menar.

Det blev borttaget så det går inte att leta reda på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag följde inte eventet igår, så såna mindre detaljer har jag ingen koll på så sätt. Har bara sett/läst att uttaget försvinner, men inte sett lösningarna. Det är därför vi är flera på forumet där man tillsammans kommer fram till saker. Och tråden ligger ju i Nyhetr från MW. Antar at infon kommer den vägen.Hade det här varit ett Androidforum, hade vi nog inte diskuterat det alls. ^_^

Personligen så om jag inte vet saker försöker jag ta reda på det och inte anta saker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev borttaget så det går inte att leta reda på.

Borttaget?

Du kanske ska prova att dela tabletterna i fortsättningen och bara ta hälften…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borttaget?

Du kanske ska prova att dela tabletterna i fortsättningen och bara ta hälften

Det är borttaget men jag gör en pudel för det var en annan dryg medlem som skrev det ;)

Hittar då alla fall inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det första jag tänker på när jag ser de nya sladdlösa hörlurarna är att det blir dyrt att köpa nya när man tappar bort dem. Säga vad man vill om sladdar men de hindrar i alla fall att pluggarna drösar ner i toastolen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det första jag tänker på när jag ser de nya sladdlösa hörlurarna är att det blir dyrt att köpa nya när man tappar bort dem.

Och varför skulle man tappa bort dom?

Är man inte mer rädd om sakerna så får man skylla sig själv.

Sen är jag övertygad att någon kommer sälja ett typ av snöre/band för att hålla koll på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och varför skulle man tappa bort dom?

Är man inte mer rädd om sakerna så får man skylla sig själv.

 

Det är ju ett ganska korkat uttalande. Det är väl ganska självklart att man INTE vill eller ens försöker tappa bort saker....

...

Hur lätt är det inte att tappa saker? För en annan som kan leta efter glasögonen länge och väl för att jag glömt vad jag lagt dem är det väldigt relevant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Tycker du ska ta detta med kmn eller vad han heter för det var han som antydde att jag hade mycket pengar om man utgick efter vad som står i min profil.

Om det retar honom att jag har många prylar i min profil och att jag har råd med det jag vill ha är inget jag tänker be om ursäkt över.

Tål han inte att bli påmind om hans tidigare uttalande är det återigen hans bekymmer och inte mitt.

Förstått?

 

Förstår att det är KMN som är ansvarig för vad du skriver, i inlägg som inte finns? Ja, jag förstår. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår att det är KMN som är ansvarig för vad du skriver, i inlägg som inte finns? Ja, jag förstår. :hihihi:

Missade du att jag gjorde en pudel?

Alla kan vi göra våra misstag och jag är inte sämre än att jag erkänner det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...