Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bitcasa, förstår ej?


gabbe170

Rekommendera Poster

Hej!

 

Någon gång runt sommarn så hittade jag Bitcasa, registrerade jag mig med freemium för att se hur det fungerar och fick ett storage på 592,92 TB (!). Efter ett par dagar av användande och en oförståelse om hur det fungerar, så ångrade jag nedladdningen och raderade bitcasa... Men idag tänkte jag att jag skulle ge det en chans till, man kan ju ändå inte säga nej till infinity storage. Laddade ner programmet igen och använde samma användarnamn som förra gången. Eftersom jag visste att jag inte hade betalat för premium någon annan gång, så tänkte jag mig att jag skulle ha ett lagringsutrymme på några gb, men när jag startade programmet stod det fortfarande att jag hade ett förvaringsutrymme på 592,92 TB! Så nu är min fråga, har alla som använder bitcasa samma förvaringsutrymme eller har jag bara haft turen att få ett premium account? Min andra fråga är ju självklart, alla som använder bitcasa kan ni vara snälla att förklara hur detta program egentligen fungerar? Är det ett moln, eller något annat?

 

P.s använder google drive och icloud, och har även använt mig av dropbox, så jag känner till vad ett moln är för någonting.

 

V.H: En förundrad medlem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger dom på hemsidan och på deras hjälp om ditt lagringsutrymme? Har du kontaktat supporten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...