Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp angående återställning av säkerhetskopia på Iphon


Gsson95

Rekommendera Poster

Hej!!

Jag tänkte vara snäll mot min fader genom att uppdatera hans Iphone 4 till IOS 5..

Jag kopplade i mobilen och drog ner Itunes, väl inne så säkerhetskopierade jag telefonen och började hämta IOS 5.

Va bra tänkte jag och gick därifrån eftersom det gick rätt segt. När jag kommer tillbaka så står det att ett okänt fel har inträffat vid återställning...

Men det är bara att återställa den igen och tillslut så kommer man in i telefonen. Där så vill Itunes återställa säkerhetskopian. När man klickar igång detta så ploppar en ruta upp som säger "Ett fel inträffade vid återställningen av denna Iphone (-50)". Har googlat detta och det verkar vara något med usb portarna men efter som jag har testat varenda port på hela datorn och på diverse olika sätt så börjar jag tröttna... Om jag går in och kollar vilka säkerhetskopior som finns på datorn så finns bara en ny som den skapade själv efter installationen.

 

Vad ska jag göra?!?!?? Eftersom det är hans jobbtelefon så finns det massvis med viktiga kontakter osv som MÅSTE tillbaka. Snälla .. hjälp

Har testat att starta om dator och telefon, bytt kabel och uttag...

//Gsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka på telefonen i iTunes och välj "Återskapa från säkerhetskopia".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka på telefonen i iTunes och välj "Återskapa från säkerhetskopia".

När jag gör detta så hittar jag inte den säkerhetskopian som jag gjorde innan uppdateringen...

Varje gång jag kopplar in telefonen/startar itunes så dyker det upp en ruta där den vill återskapa till rätt säkerhetskopia.

Vilket leder till felmeddelandet = "Ett fel inträffade vid återställningen av denna Iphone (-50)"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag får också upp samma meddelande när jag nu skulle uppdatera till iOS5: "Ett fel inträffade vid återställningen av denna Iphone (-50)".

 

Är det någon som har en lösning? Ett alternativ kan ju vara att återställa säkerhetskopian utan itunes, om det går?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...