Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag vill se youtube nu! Och höra förstås...


nötskrikan

Rekommendera Poster

(Ja nu har jag lärt mig at-tecknet.)

 

 

 

Nu har jag drabbats av nästa macproblem: HUR SKA JAG LYCKAS FÅ IN ADOBE FLASH PLAYER, installera och kunna kolla rörliga videos etc? Läste nåt om att installera 2 till just för mac, men fortfarande samma sak, går inte att kolla minsta youtube!

 

Sånt här borde finnas i den lilla tunna boken som medföljer mac mini på svenska också KLARA ANVISNINGAR HUR MAN SKA FÖRFARA när det nu är så krångligt med att hitta tydliga anvisningar på såna självklarheter!

 

Tacksam för svar/ Lilla my

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har provat alla sätt, alldeles nyss fyllde ja i att ja har mac OS X 10.7 och installerade flash player 11 som skulle passa till det. Så ser jag hur det kommer en nedåtpil när installationens blåa streck är färdigifyllt uppe till höger.

Men det kommer inte upp nåt jag kan spara eller använda! Så här svårt har jag aldrig varit med om att det varit i Windows! På min förra mac måste den som haft den innan gjort detta... Och ja försökte med firefox o nåt annat vill ja minnas, är så trött nu....

 

Men jag såg någonstans igår här att det här är ett problem som funnits MYCKET länge....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för din hjälp men det stod t o m installerad igår kväll men det gick ändå inte... men sidan ändrade utseende och nu har jag svårt hitta raden längst ned, men ja har inte tid att lägga ner så mkt energi idag som det ser ut! Min bakgrundsbild som jag tidigare satt in försvann också... Det är rena spöktåget detta! Jag efterlyser en lista som man kan få för alla eventualiteter här... Själv har jag ju inte skaffat en skrivare ännu som passar till denna heller.

 

Ha en fin lördag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta ett par valium och slappna av. Sen läser du lite på adobes sida så står det exakt hur du installerar flash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...