Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gratis webbprogg för Windows typ iWebb


Axelman

Rekommendera Poster

Jag har ingen aning men jag hoppas på tips! Jag ska försöka vara snäll mot min Windowskompis. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tank va folk ä hjälpsamma.... :pompoms: Hallå!! Ser ni inte hur jag viftar!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tror inte du lyckas bättre på PC-forum? :D

 

Varför tror du att jag vill gå in på ett PC-forum........? :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tror inte du lyckas bättre på PC-forum? :D
Varför tror du att jag vill gå in på ett PC-forum........? :chockadskeptisk:

Jag tror Nabben menar nedanstående Windows-forum:    ;)

https://forum.macworld.se/index.php?showforum=57

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Chanserna för att någon vet något om Windowsprogram borde vara 1000% större på Tellys länk än här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag utgår i från att i stort sett alla kör forumet via "Visa Nya Inlägg" och läser rubriker vilket borde göra att den med sakkkunskap kunde hitta tråden. Tänkte inte på att det fanns en särskild Windowsavdelning på forumet. Jag hittade inget om min fråga trots att jag plöjt 10 sidor och det finns över 30 kvar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den finn ju! Men ett problem med VT är att man har ingen som helst aning om man laddar ner grus eller guld eller tom virus.... Jag plöjde PC för Allas hemsida men inget fanns om Webbprogg! Ingen test, inget progg att ladda ner bland miljoners andra grejjor.... Jag ger upp......................... :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den finn ju! Men ett problem med VT är att man har ingen som helst aning om man laddar ner grus eller guld eller tom virus.... Jag plöjde PC för Allas hemsida men inget fanns om Webbprogg! Ingen test, inget progg att ladda ner bland miljoners andra grejjor.... Jag ger upp......................... :dumstrut:

 

-Inte helt ovanligt i PC-världen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...