Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Den (in)Officiella MacWorld öppna Spotifyspellista!


micke9_2

Rekommendera Poster

Fick för mig att starta en så kallad "collaborative playlist" i macworld forums namn!

 

Där ska man kunna gå in och lägga till den musik som man själv gillar och på det sättet så kommer det kanske tillslut att bli ett ganska så omfattande "bibliotek" med den musik som vi här på MacWorld Forum gillar! Länken kommer nedan.

 

http://open.spotify.com/user/haxzorer/play...UqLt59MysfJ7qVl

 

ps. Kan vara en bar ide att inte "spamma" med all musik spotify har ;) Välj det bästa! :D

 

//Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar
Låtar tillagda.. :)

Såg precis det, kollade innan jag går och lägger mig, hoppas det blir lite låtar i listan! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att det troligtvis är väldigt varierande musiksmak bland medlemmarna, så lär det i slutändan inte bli någon vidare bra spellista. Det vore en sak om det vore ett forum som är nischat på en enda musikstil, där medlemmarna har det gemensamt, men här kommer det mest att bli en märklig blandning som ingen i egentligen vill lyssna på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att det troligtvis är väldigt varierande musiksmak bland medlemmarna, så lär det i slutändan inte bli någon vidare bra spellista. Det vore en sak om det vore ett forum som är nischat på en enda musikstil, där medlemmarna har det gemensamt, men här kommer det mest att bli en märklig blandning som ingen i egentligen vill lyssna på.

Det är ju den märkliga blandningen som gör det så roligt! :)

 

Tack för "Calvin Harris - I'm Not Alone" vem det nu än var som fixade in den! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju den märkliga blandningen som gör det så roligt! :)

 

Tack för "Calvin Harris - I'm Not Alone" vem det nu än var som fixade in den! :P

Håller med om det!

 

Syftet med spellistan var inte riktigt att det skulle bli den mest välkomponerade utan snarare att vi här på forumet skulle kunna samla vår favoritmusik. Ungefär så var det väl jag hade tänkt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdaterad med 3 nya låtar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en till sak:

 

Ni kan gärna bifoga en skärmdump på de låtar som ni lagt till :)

Cmd+Shift+4 och så drar ni över den del av skärmen ni vill ha, för er som inte visste :)

 

Jag börjar väl antar jag:

post-25739-1240136473.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa har jag lagt till..

post-29954-1240140487.png

 

Ser också att någon har en bra smak :)post-29954-1240140540_thumb.png

Måste var jag de :borstatanderna::ThumbsUp::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser nu till min förvåning att alla låtar som lagts till nu är borta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om det går att hindra folk från att ta bort låtar från listan och bara få lägga till låtar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lagt till 4 Franz ferdinand låtar... Hope u like(och att ingen tar bort dem.)

post-29954-1240153515.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lagt till 4 Franz ferdinand låtar... Hope u like(och att ingen tar bort dem.)

aa, hoppas verkligen att ingen tar bort de igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara så att ni vet, jag kommer att försöka att hålla en annan, icke öppen spellista synkad med denna efter det att någon lagt till något, så det vore bra om ni sa till i tråden om ni lägger till mer.

 

Plus att det är ett bra sätt att hålla den levande, tråden alltså :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det börjar trilla in lite låtar, synd bara att det inte finns nån inställning för att skydda spellistan från att någon tar bort låtar...

Men man kan alltid hoppas på att det kommer i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...