Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Telia Homerun


MrKillBill

Rekommendera Poster

Får väl prova denna app. I vart fall en tröst för oss som då och då sitter och väntar på försenade flyg på Arlanda. Bromma saknar Homerun.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsh den krävde ju 2.2.1 och jag har inte tyckt det känts värt att uppgradera än. 2.2 funkar ju fint fortarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sök på telia i app store.

 

 

 

 

grejen e att telia inte står som utvecklare på dom 2 appen som kommer upp om man söker på telia

post-32433-1234863177.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv sökte jag på telia och det räckte gott och väl.sök på homerun wifi annars=) jo sjukt tråkigt/fult tema

 

edit: för övrigt verkar detta vara en dålig lösning. som ja förstår/märkt måste man öppna appen och sen välja Connect för att bli ansluten. kunde man inte valt att installera en PROFIL tillsammans med CERTIFIKAT som KTH anv. så man konstant är ansluten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsh den krävde ju 2.2.1 och jag har inte tyckt det känts värt att uppgradera än. 2.2 funkar ju fint fortarande.

 

det inger respekt att kräva den senaste uppdateringen :rockapa:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså detta kan omöjligt vara seriöst?! det ser ut som en treåring gjort appen....wtf har de inga grafiska formgivare i närheten!!!!

 

ring mig jag gör om den gratis!

 

 

ögonen blöder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså detta kan omöjligt vara seriöst?! det ser ut som en treåring gjort appen....wtf har de inga grafiska formgivare i närheten!!!!

 

ring mig jag gör om den gratis!

 

ögonen blöder.

 

så det primära med en applikation är inte vad den kan göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt så verkar den "inte göra vad den kan göra". hade sett som sagt en profil som installeras tillsammans med certifikat som möjliggör konstant ansl. utan att öppna app och välja connect. kanske bara för mig detta gäller isf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt så verkar den "inte göra vad den kan göra". hade sett som sagt en profil som installeras tillsammans med certifikat som möjliggör konstant ansl. utan att öppna app och välja connect. kanske bara för mig detta gäller isf :)

 

du får ju tänka på att Telia är en liten aktör med bara en vinst på på 8 miljarder sista kvartalet 2008, så man skall inte kräva för mycket...de har ju faktiskt lyckats skicka ut sina spam sms till flera iphone användare...så man får vara glad för det lilla :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så det primära med en applikation är inte vad den kan göra ?

 

 

varför inte göra både en snygg och praktisk applikation? möjligheterna finns...det gäller bara att inte begränsa sitt kvalitetstänkande.

det är ju den totala UPPLEVELSEN av en applikation som gör att man använder den.

 

den där vedervärdiga styggelsen kommer inte in i min telefon iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför inte göra både en snygg och praktisk applikation? möjligheterna finns...det gäller bara att inte begränsa sitt kvalitetstänkande.

det är ju den totala UPPLEVELSEN av en applikation som gör att man använder den.

 

den där vedervärdiga styggelsen kommer inte in i min telefon iaf...

 

..för mig är det är bara det funktionella som är intressant...

 

typ *kräks* på alla webdesignsmuppar som håller på att förstöra schyssta websajter med en massa trams som gör att de blir obrukbara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att de har använt 'Locations' funktionen till någonting bra. Jag menar, en lång lista på alla hotspots istället för något GPS-kopplat eller sökbart är ju mycket mer effektivt(?)

 

Det här utnyttjar verkligen iPhonens fulla potential... Suck...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att de har använt 'Locations' funktionen till någonting bra. Jag menar, en lång lista på alla hotspots istället för något GPS-kopplat eller sökbart är ju mycket mer effektivt(?)

 

Det här utnyttjar verkligen iPhonens fulla potential... Suck...

 

Det är verkligen lätt att hitta hotspots när allt är sorterat efter namnet på affärsstället och då det helt saknas någon sökmöjlighet :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gamla torra företag som är vana vid stadsmonopol känner kanske inte att de behöver anstränga sig för att folk ska vilja ha deras tjänster.

 

därav tråkiga, fula och dåliga produkter ( svt, telia mm.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gamla torra företag som är vana vid stadsmonopol känner kanske inte att de behöver anstränga sig för att folk ska vilja ha deras tjänster.

 

därav tråkiga, fula och dåliga produkter ( svt, telia mm.)

 

Telia hävdar ju att de har sveriges nöjdaste kunder...(enligt förmodad undersökning)

 

de berättade dock inte att frågorna gick till ett gäng teliatalibaner :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror knappast de jar nöjdaste kunder när det kommer till mobilabonemang, men kan tänka mig att de har nöjda kunder när det kommer till bredband :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror knappast de jar nöjdaste kunder när det kommer till mobilabonemang, men kan tänka mig att de har nöjda kunder när det kommer till bredband :huh:

 

Jag har Telia som mobiloperatör och jag är i alla fall jättenöjd. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Telia som mobiloperatör och jag är i alla fall jättenöjd. :)

Jag med, har aldrig haft bättre abbonemang eller täckning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...