Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Folkpartiets nya "grepp" ?


Pocahontas

Rekommendera Poster

Alexander Bard har ju blivit Folkpartist, är detta vad han ska lägga som motioner framöver?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är ju excentriker, och då måste man väl också ha excentriska åsikter?

Det finns väl ingen lag som överhuvudtaget säger att man ens måste ha teve på hotellrummen så vad han tror sig kunna åstadkomma är väl att han ännu en gång får "excentra" i media.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alexander Bard har ju blivit Folkpartist, är detta vad han ska lägga som motioner framöver?

Ja, tyvärr kommer han nog att bli folkpartiets förfall. Jag gillar inte heller hans idéer. :bla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgår från att hotellen utan "Porr TV" spärrar all porr i sina internetuppkopplingar.

Va? Menar du att man inte ska få besöka MacWorlds forum, om man bor på hotell? :borstatanderna:

 

Skämt åsido. Ja, det är konstigt att det bara snackats om porr-TV i den debatten, och inte om internet.

Vad gör man åt en som har med sig en bärbar dator, som har porr på sin egen hårddisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Menar du att man inte ska få besöka MacWorlds forum, om man bor på hotell? :borstatanderna:

 

Skämt åsido. Ja, det är konstigt att det bara snackats om porr-TV i den debatten, och inte om internet.

Vad gör man åt en som har med sig en bärbar dator, som har porr på sin egen hårddisk?

 

Han kladdar väl förhoppningsvis ner sin egen dator, och inte rummets TV. :P

Men, jag håller med, varför tar dom inte upp det i debatten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Gillar att det längst ned i artikelln står:

 

 

FOTNOT: 31 av 35 medlemmar är män.

 

Hade det varit en artikell om typ bilolyckor eller nåt som kvinnor ofta beskylls vara orsakande till, trots att det sällan är så, så hade det blivit ramaskri.

 

En stilla undran, varför är det mer politiskt korrekt för kvinnor att hacka på män?

 

 

 

 

 

Bard och folkpartiet är förövrigt puckon, de borde hålla sig till att producera musik respektive under 4%-spärren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Men det ju det han gör ... det skulle bara uppmuntra honom!

 

Visserligen är du äldre men jag tänkte ändå ge dig en nyanserad blick av hur homosexuallitet ser ut. Långt ifrån alla har det analt, ja bara så att du vet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen är du äldre men jag tänkte ändå ge dig en nyanserad blick av hur homosexuallitet ser ut. Långt ifrån alla har det analt, ja bara så att du vet

 

Nja, mitt inlägg var ju bara ett sätt att knorra till det inlägg jag citerade, inget annat. Vad bögarna gör bakom fördragna gardiner har jag ingen insikt i, inga fördomar mot och bryr mig inte heller om. Vi bor väl i ett fritt land?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...