Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Store...


Macfreddan

Rekommendera Poster

Macfreddan

Det drar kort o gott ihop sig för Italien - Holland!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sverige:

20080609-e2wa4wgrxb94w2kjxcdnpjrsgu.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi nu samordnat och under fullt kaos sträcka händerna i luften, sätta bra fart på benen och sedan springa i fram och tillbaka och skrika. Vi startar från höger till vänster så att det inte sker några olyckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kallestropp

Glömmer fotbollen för ett tag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mysigt är inte det här då?

 

Ligger här i solstolen med min MBP, MacRumorsLive uppe, en glass väntandes i kylen (sparas till keynoten såklart ;) ) och spänningen växer! :P (:

Om det är någon som känner till någon hemsida som kör videostreams direkt från keynoten får ni gärna länka! : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är någon som känner till någon hemsida som kör videostreams direkt från keynoten får ni gärna länka! : )

 

Jag har faktiskt suttit och letat efter det men har inte hitta något än, vore riktigt skönt så man slipper få reda på allt och sen i efterhand gå in och kolla på videoklipp på apple.com

 

/mludd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mludd: Jo, jag instämmer totalt.. Har själv också googlat runt lite extra, men det verkar som inga kör med Videostreams, några har iofs Audiostreams, men känns ganska värdelöst. Jag antar att Apple har blivit mycket hårdare vad gäller filmkameror inne i lokalen. Minns att personal inne på området tvingade folk att ta ner kamerorna senast i Januari, kanske därför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...