Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kostnad för byte av glas, iPhone 6 Plus


BjornS

Rekommendera Poster

Någon som vet hur mycket det kostar att byta glaset på en 6plus?

Tappade min i backen och den ser inte vacker ut men fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja,det är väl bara ringa runt o fråga,finns hur många som helst som gör sånt idag,(google is your friend) finns säkert nån firma i närheten där du bor som fixar det,men som exempel så tar appfix (som ligger i närheten där jag bor) 1999 riksdaler för o byta ut displayen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du är rädd om (eventuell) garanti och tre års reklamationsrätt enligt konsumentköplagen så kollar du på Apples hemsida att verkstaden är auktoriserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du är rädd om (eventuell) garanti och tre års reklamationsrätt enligt konsumentköplagen så kollar du på Apples hemsida att verkstaden är auktoriserad.

 

Tänker absolut använda behörig verksatd. Ville bara vet vad det skulle kosta.

Ska kolla med mitt försäkringsbolag i morgon för de har packat ihop för dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja,det är väl bara ringa runt o fråga,finns hur många som helst som gör sånt idag,(google is your friend) finns säkert nån firma i närheten där du bor som fixar det,men som exempel så tar appfix (som ligger i närheten där jag bor) 1999 riksdaler för o byta ut displayen

Jag bor på den sk glesbygden plus att jag gärna vill ha en lånetelefon så det gäller att planera detta. Finns inget inom 4 mil (minst).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor på den sk glesbygden plus att jag gärna vill ha en lånetelefon så det gäller att planera detta. Finns inget inom 4 mil (minst).

 

ja,ok,ja,kolla med ditt försäkringsbolag först,annars lär det nog inte vara värt det om du ska lämna in den till auktoriserad apple verkstad,det kostar förmodligen mer o byta skärmen än vad telefonen är värd tyvärr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...