Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem efter installation av Sierra.


Knutaugust

Rekommendera Poster

Hej igen.

Någon som känner till ett problem som har uppkommit för för mig efter uppgradering till Sierra?

Problemet ligger i att ibland när datorn går in i viloläge och jag ska ha igång den igen, då har den stängts av.. Dom flesta ggr hjäåler det att trycka på on-knappen sen funkar det igen... men ett par ggr senast igår så botade den bara med stapeln men den blev aldrig uppstartad utan stapeln låg kvar i fullt läge i flera timmar, jag drog då ur kontakten, vänta några sekunder satte tillbaka den igen och det blev precis likadant full stapel men ingen uppstart... Jag lät den stå på hela natten i det läget, men ingen skillnad i morse när jag kollade till den...

Jag drog då ur USB kontakten med hub från datorn, där jag har Mina externa hårddiskar bla, en backup jag kör time machine på.

Efter den omstarten så kom allt igång och datorn lirar hur bra som helst nu... Men vad är problemet? Jag har inte haft det problemet någon ggn innan jag installerade Sierra för en dryg månad sen... Bugg eller, kass USB,hubb eller?

Någon som vet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nähä ingen som visste... ok, får väl hoppas att Sierrauppdateringen jag drog hem igår hjälper då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...