Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Varför vill Apple döda hörlursuttaget i Iphone 7?


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Ursäkta men försöker ni få folk att avaktivera adblock och aktivera flash för att få se denna video eller...?

 

Sneaky... Men uråldrigt och ovärt.

- Väx upp MacWorld.

 

 

Nämen titta, Macworld.com har lagt upp den utan reklam!

 

:totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kan man ladda och lyssna samtidigt via hörlurar, blir det i framtiden en Y-adapter så man kan ha både laddare och lurar inkopplade?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kan man ladda och lyssna samtidigt via hörlurar, blir det i framtiden en Y-adapter så man kan ha både laddare och lurar inkopplade?

 

 

Förhoppningsvis kan man väl sträcka sig steget längre och anta trådlös laddning inom snar framtid...

 

Men tills dess har dom nog inget svar på den frågan typ....

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På en mobiltelefon kan det vara en fördel att slippa sladden, den är ofta i vägen. Men sen kom jag att tänka på vad som sagts om trådlösa vanliga telefoner och den strålning de avger, den anses inte nyttig. Hur nyttigt är det med en liknande grej på huvudet som man kan ha på sig dagen lång? Den ligger dessutom inte bara mot ett av öronen utan mot båda. Får man en elbåge runt hjärnan som kokar den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På en mobiltelefon kan det vara en fördel att slippa sladden, den är ofta i vägen. Men sen kom jag att tänka på vad som sagts om trådlösa vanliga telefoner och den strålning de avger, den anses inte nyttig. Hur nyttigt är det med en liknande grej på huvudet som man kan ha på sig dagen lång? Den ligger dessutom inte bara mot ett av öronen utan mot båda. Får man en elbåge runt hjärnan som kokar den?

Varför måste du ha lur på huvudet hela dagen? Sedan finns det väl bara en antenn i luren, så bara ena örat blir kokt. Bluetooth har dessutom en ganska låg effekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför måste du ha lur på huvudet hela dagen? Sedan finns det väl bara en antenn i luren, så bara ena örat blir kokt. Bluetooth har dessutom en ganska låg effekt.

 

Inte jag, aldrig jag. Men många unga vill det.

 

Ja ingen har ju sett hur de trådlösa lurarna kommer att se ut så jag har ingen aning om utseendet. Men om bara ena hjärnhalvan blir påverkad gör det kanske inte så mycket. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...