Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mediaspelare och covers till den.


TwinX

Rekommendera Poster

Jag har en gammal TviX HD cafe som mediaspelare och då har jag använt mig av TVIXIE för att lägga in information om filmer och covers. Nu i helgen så träffade jag en gammal vän som inte hade någon laptop (PC), och då gav jag bort den till honom. Problemet är att med den laptop använde jag mig av att lägga in covers osv till mediaspelaren jag har. Nu när jag går in på deras sida så kan jag inte installera deras programvara på mac http://www.tvixie.com/download.php . Finns det något annat program som jag kan använda mig av.

 

Tacksam för all hjälp.

Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack Lappen. Ska kolla dem direkt. Vilken rekommenderar du?

Ingen :)

Är så länge sen jag behövde använda någon av dom så jag har ingen aning vilken som är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen :)

Är så länge sen jag behövde använda någon av dom så jag har ingen aning vilken som är bäst.

 

Ha ha ha. Mediaspelare som detta slag har funnits i familjen under många år. Ska inhandla nya apple tv så är det löst. Men jag vill gärna ge den till dottern som har användningar av dem mer än mig då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack Lappen. Ska kolla dem direkt. Vilken rekommenderar du?

Emmer hittade jag inte till mac. Om du springer på den, kan du inte länka den i tåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ember hittade jag inte till mac. Om du springer på den, kan du inte länka den i så fall.

 

Har även nu testat Vimediamanager och herregud vilken tid det tar, och så kan man bara köra en film i staget. Eller har du någon lösning på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har även nu testat Vimediamanager och herregud vilken tid det tar, och så kan man bara köra en film i staget. Eller har du någon lösning på det?

 

Att det tar lång tid beror helt på din internetuppkoppling och interna nätverks hastighet att göra.

 

Har du läst manualen? Efter ett snabbt test kan då jag uppdatera alla filmer på en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...