BertL Postad 25 februari, 2015 Share Postad 25 februari, 2015 För några veckor sedan slutade iTunes synkronisering med kabel att fungera mellan datorn (Dell Precision; Windows 7; iTunes senaste versionen), iPhone 6+ (kanske hade den aldrig fungerat) och iPad Air. Synkronisering skedde, men ändringar överfördes inte mellan enheterna. Anslöt då dessa till iCloud för synkronisering av kalender, kontakter, påminnelser och anteckningar. En synkronisering genomfördes då med lyckat resultat. Sedan fungerade det inte mer, fastän allt är markerat som det skall. Försöker just nu stänga av iCloudsynkroniseringen på iPad och iPhone, men enheterna har fastnat i "Stänger av kalendrar" respektive "Stänger av kontakter" och stått så i ungefär två timmar. Tanken var att det kanske skulle gå att få synkroniseringen i iTunes att fungera, när nu iClud inte synkroniserar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 25 februari, 2015 Share Postad 25 februari, 2015 Prova att logga ur iCloud och sedan logga in på iCloud igen på alla enheter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.