Friberg Postad 23 februari, 2015 Share Postad 23 februari, 2015 Hej Min man har nyligen köpt en Macbook pro att ha i arbetet. Där använder han sig av outlook för mail, kalender osv. Mailen kan vi lägga in i iphonen så han kan läsa o skriva var han än är. men vi förstår inte hur vi ska synka kalendern till iphonen. Går man till outlook, kalender, verktyg, synktjänster, klickar i kalender så står de att den lägger till nya objekt i otlookmappen "på den här datorn / kalender". men sen förstår vi inte hur vi ska gå vidare. Kopplar vi in iphonen i iTunes för att synka kalendern där, så hittar vi inte den. Hans privata mail är en Gmail och det funkar utmärkt att synka med macs egna kalender. Versionen på datorn är os x yosemite. Hur går vi till väga? Kan tillägga att hans mailkonto inte är ett exchange. Det går via crystone. Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.