Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Wifog


Tarok

Rekommendera Poster

Har sim kort och app till Wifog, men det blir bara ingen service på telefonen, har skrivit in data.tre.se i Mobildata och APN men det verkar som sagt inte fungera, undrar om det finns någon här som har fått det att fungera, hör till saken att det är en iPhone 3g som jag inte använder till vardags som jag testar det på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja när du säger det så, men det känns någonstans att jag har betalt vad det ungefär 300 eller 400 kronor men det kan vara en annan telefon nu när jag tänker efter. Är det bara Telia som kan låsa upp den, för det var av Telia jag köpte den av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja har du köpt den av Telia är det dom som låser upp den.

Du måste kunna visa upp garanti/kvitto för att dom ska göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det behövde ifs inte jag då jag låste upp min 3GS köpt i andra hand. Jag visade inte leg och jag var inte kund hos operatören heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då gjorde dom fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem? De som krävde kvitto eller de som inte krävde något kvitto? Jag förstår inte varför man ska ha kvitto för att låsa upp en telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom gjorde fel som inte krävde kvitto.

Enligt Halebops support ska man kunna bevisa att man äger telefonen.

Har man köpt den i andra hand ska det såt på original kvittot vem den är såld till.

Jag har sålt/gett bort tre st iPhone o h varje gång har jag varit tvungen att visa kvitto.

En gång fick jag t.o.m begära ett nytt kvitto av Halebop annars vägrade Telia att låsa upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...