Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

När får Sverige nya iPhone 6/6+ 64gb


simonthedeveloper

Rekommendera Poster

simonthedeveloper

Jag bokade iPhone 6 64gb SG och Silver, både plus och vanliga från Inet, Telenor, Siba och ThePhoneHouse (under dagen) den 19-21e för att vara säker på att få tag på en. Inte en endaste telefon har jag hört ens vara påväg och vart jag än kollar så vet ingen när nya 64gb kommer in. När kommer det nya 64gb plus och vanlig, någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förhandsbokade en 6+ 64Gb dagen efter Telia släppte förhandsbokningar och jag fick min 30/9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

simonthedeveloper

Jag förhandsbokade en 6+ 64Gb dagen efter Telia släppte förhandsbokningar och jag fick min 30/9.

Vad är det som avgör vilka operatörer som får flest i leveranserna till Sverige, känns väldigt konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som avgör vilka operatörer som får flest i leveranserna till Sverige, känns väldigt konstigt.

Jag skulle tro att de får i proportion till hur många de beställer, alternativt i proportion till hur många de sålde förra släppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde iPhone 6 16GB Silver hos Telia 14-09-30.

Beräknad lev 14-11 24. Beräknad lev flyttas fram någon dag hela tiden.

 

:superirriterad::superirriterad::superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

simonthedeveloper

Beställde iPhone 6 16GB Silver hos Telia 14-09-30.

Beräknad lev 14-11 24. Beräknad lev flyttas fram någon dag hela tiden.

 

:superirriterad::superirriterad::superirriterad:

Telenor uppfattade min order fel och lade en order på 64gb SG, den enda telefonen som skickas i november om man beställde den 19e under dagen. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

simonthedeveloper

Jag skulle tro att de får i proportion till hur många de beställer, alternativt i proportion till hur många de sålde förra släppet.

Låter logiskt, Apple verkar vara opålitliga leverantörer eftersom de säger till sina återförsäljare att de kanske får dem den XX:e. Det går ju inte att påverka detta, men det hade varit intressant att få veta när de levererar till Sverige, hur fördelningen går till osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan säga att den är väl värd att vänta på, jag är riktigt nöjd med min lur!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...