Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Söker Yosemite Betaanvändare


msjolund

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag är nog en av någon mill som installerat Yosemite beta (supernöjd). Jag bara funderar om det är med Yosemite som med iOS8 att Sverige inte omfattas Bing, Film och Mapsförslag när vi använder "nya" spotlight eller är det bara jag.

 

Min fråga således: Vilka av er får sökresultat från Bing, Maps etc. om ni söker på exempelvis Berlin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Tyvärr inte. Kör du Yosemite? Sådant fall kanske du kan svara på frågan? Bästa hälsningar -Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag är nog en av någon mill som installerat Yosemite beta (supernöjd). Jag bara funderar om det är med Yosemite som med iOS8 att Sverige inte omfattas Bing, Film och Mapsförslag när vi använder "nya" spotlight eller är det bara jag.

 

Min fråga således: Vilka av er får sökresultat från Bing, Maps etc. om ni söker på exempelvis Berlin?

 

Om man kollar på alla olika förslag i Spotlight inställningarna finns Bing med längst ner bland dessa, kan dock vara så att tjänsten inte fungerar till fullo för att det fortfarande inte är den slutgiltiga versionen av Yosemite...

 

När jag t.ex. skriver in "Berlin" i Spotlight letar den bara bland mina lokala filer och mappar...

 

Samma gäller då också Maps & iTunes, kan va så att dessa inte är uppdaterade till de slutgiltiga versionerna som tillåter detta.... Jag menar, alla program och appar i Yosemite är ju fortfarande Beta, allt ska inte fungera än...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betaversionen är väl gammal nu. Har du testat med Golden Master?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betaversionen är väl gammal nu. Har du testat med Golden Master?

 

GM betyder inte att den är färdig för det - Alla funktioner kan inte släppas förrän Yosemite släpps på riktigt vettu....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...