barbamamma Postad 1 oktober, 2014 Share Postad 1 oktober, 2014 Jag har problem med att synkronisera min iPhone 5 med Itunes. Jag uppdaterade telefonen till ios 8 den 17 september, det är också från det datumet den senaste säkerhetskopian är. Upptäckte i helgen att det "försvunnit" musik från telefonen så jag skulle igår via Itunes lägga in ny musik. Då fick jag upp det här meddelandet hela tiden: "Itunes kunde inte säkerhetskopiera iPhone-enheten "Ulrikas iPhone" eftersom den inte har ställts in än". Jag har sökt på nätet men inte hittat nån info om just det felmeddelandet. Försökte undvika uppdateringen till ios 8,02 eftersom det varnades för den men testade till slut med det - har inte hjälpt. Nu ikväll har jag gjort en återställning av telefonen och det fungerade - det är alltså inte nåt fel på kontakten mellan dator och telefon. När jag sedan skulle ta bort lite appar, lägga till musik osv via Itunes så får jag igen upp samma felmeddelande. Jag har kollat så jag har den senaste versionen av Itunes. Nån som varit med om nåt liknande? Nåt tips på vad jag gör för att lösa problemet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NenneJKG Postad 5 september, 2015 Share Postad 5 september, 2015 Jag har samma problem Någon som har lösningen på detta? Det är ju för dåligt att slutar funka bara för att man uppgraderar till ios 8 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.