Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dokument som inte går att öppna


Word

Rekommendera Poster

Är i stort behov av er hjälp.
Jag har skrivit på en uppsats, som jag tror jag sparade i iCloud vilken jag nu inte kan hitta / öppna.

Jag kan se den i datorn under senaste objekt....MEN den går inte att öppna :oroligoledsen::oroligoledsen::oroligoledsen:

 

Är det någon som kan hjälpa mig att återfå min txt?? Jag har loggat in på iCloud och den finns inte där bland de få dokument jag sparat där.

 

 

 

Jätte tacksam om det är någon som vet hur jag ska göra för att hitta / öppna upp det igen :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är i stort behov av er hjälp.

Jag har skrivit på en uppsats, som jag tror jag sparade i iCloud vilken jag nu inte kan hitta / öppna.

Jag kan se den i datorn under senaste objekt....MEN den går inte att öppna :oroligoledsen::oroligoledsen::oroligoledsen:

 

Är det någon som kan hjälpa mig att återfå min txt?? Jag har loggat in på iCloud och den finns inte där bland de få dokument jag sparat där.

 

 

 

Jätte tacksam om det är någon som vet hur jag ska göra för att hitta / öppna upp det igen :D

 

Vilket program skapade du dokumentet i ? Har du provat att söka efter dokumentet med Spotlight?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skapade det i Pages. Har sökt med spotlight och det finns inte där. Kan bara se det när jag går in i senaste objekt.

Har letat i iCloud och det finns inte där heller.

 

Går det att öppna på ngt annat sätt då jag ser det i senaste objekt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listan "senaste objekt" visar bara de dokument som man har öppnat senast, det är ingen indikation på att dokumenten verkligen finns kvar. Dokument på iCloud kan du se inuti Pages (under Arkiv - Öppna - iCloud) eller i Förhandsvisning (under Arkiv - Öppna - iCloud). Finns inget där, ja då finns inget där.

Har du ingen TimeMachine-säkerhetskopia?

Det verkar ju som att du har raderat dokumentet istället för att lägga det på iCloud, troligen har du tryckt fel någonstans.

Pages sparar dokument automatiskt på datorn, sök på "Säkerhetskopia" i Spotlight, det borde dyka upp där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och kolla i papperskorgen på datorn om något ligger där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...