Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Förhandsbeställ iPhone 6


Dia2

Rekommendera Poster

Hej

 

Tänkte förhandsbeställa iPhone 6 från England, undrar bara när man kan börja beställa dem.

Det står på deras sida att man kommer kunna förhandsbeställa den 12 september, innebär det att man kommer kunna beställa dem redan i natt vid 01.01 svensktid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

England Tidzon -1 Timme

Kan där köpas även över disk den 19e

 

Priser på STOR mod iPhone

 

16GB1
£619.00
Includes VAT of approx. £104.00.*
64GB1
£699.00
Includes VAT of approx. £117.00.*
128GB1
£789.00
Includes VAT of approx. £132.00.*
Tyskland
Samma datum !
Priser samma mod

16 GB1
799,00 €
Einschließlich Mehrwertsteuer i. H. v. ca. 128,00 €.*
64 GB1
899,00 €
Einschließlich Mehrwertsteuer i. H. v. ca. 144,00 €.*
128 GB1
999,00 €
Einschließlich Mehrwertsteuer i. H. v. ca. 160,00 €.*
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej då gäller det att hålla sig vaken i natt, någon mer som ska förhandsbeställa eller väntar ni tills den kommer till Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar telefonen men svenska operatörer om man beställer från England? På vilken sida beställer du ifrån i så fall? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag har beställt dem senaste två åren och det har fungerat perfekt ända skillnaden är att du får engelsk laddare. Beställer direkt från Apple.com/uk, dock skickas dem inte till Sverige. Du måste alltså ha någon kontakt i England som kan ta emot dem och skicka dem vidare till Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar telefonen men svenska operatörer om man beställer från England? På vilken sida beställer du ifrån i så fall? :)

england har precis samma modeller som vi har i sverige,så ja,det är ingen skillnad på dom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vaken hela natten i onödan, gick inte att förbeställa förrän kl 09.40 imorse <_< .

Har iallafall beställt 5st iPhone 6 och 2st iPhone 6 Plus :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vaken hela natten i onödan, gick inte att förbeställa förrän kl 09.40 imorse <_< .

Har iallafall beställt 5st iPhone 6 och 2st iPhone 6 Plus :galetglad:

ja,kan ju va bra o ha 7 telefoner ifall nån går sönder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha nej jag ska bara ha en, resten är till kollegor/vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha nej jag ska bara ha en, resten är till kollegor/vänner.

förstod det,ville bara göra mig lite lustig! haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19/9 ska den vara levererad till adressen i England. Priset är lite billigare än Sverige tex iPhone 6 16GB kostar 6205kr istället för det svenska priset på 6395kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vaken hela natten i onödan, gick inte att förbeställa förrän kl 09.40 imorse <_< .

Har iallafall beställt 5st iPhone 6 och 2st iPhone 6 Plus :galetglad:

 

Haha varför så många?! Jag menar, förhoppningsvis är ju inte alla till dig... Jag menar, slänga ut (ungf.) 45'000kr bara så där är ju lagom annorlunda... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19/9 ska den vara levererad till adressen i England. Priset är lite billigare än Sverige tex iPhone 6 16GB kostar 6205kr istället för det svenska priset på 6395kr

 

Snabb leverans !?

 

i US vid beställning blev det och då var jag rätt snabb !

 

Available to ship:

3-4 weeksFree Shipping

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo märkte det jag fick sidan att fungera vid ca 9.40 innan kl 10.00 var flera modeller slutsålda. På sista beställningen fick jag leverans tid 30 sep - 3 oktober, den gjorde jag en avbeställning på dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte låna tråden lite bara, är det någon som vet om det går att förhandsbeställa på svenska applestore? Jag kollade runt på alla mobiloperatörer som verkar ha förhandsbeställning den 19:e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla är inte det här OCKER enligt lag ?

http://www.iphoneskal.nu/index.php

Om någon är bered att köpa för dessa priserna så har jag både iPhone 6 och 6 plus till salu :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lustigt att det står att dom finns i lager också! vilket är teoretiskt omöjligt!,luktar bluff lång väg,skulle aldrig beställa nåt därifrån!

 

Nej Ruffel & Båg ! :devil:

Mjölka pengar ur människor fy fan för sådana !!!!! :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni vet väll att ni KAN beställa iPhone i Sverige från England via

 

http://www.borderlinx.com/SE/en/

 

Har gjorts förr''

 

http://www.99mac.se/forum/t/278696-vi-som-har-kopt-iphone-4-via-borderlinx-i-england

 

Jag gjorde det med iPhone 5 och det fungerade, dock nekade apple beställningen på 5s när jag valde att skicka den till borderlinx. Nu har dem även uppdaterat sidan så att det står:

  • We do not deliver to P.O. boxes or BFPO addresses
  • Så vet inte riktigt om det fungerar
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paketet med 6st iPhone 6 har FedEx "tappat bort". Så inga telefoner denna gången :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paketet med 6st iPhone 6 har FedEx "tappat bort". Så inga telefoner denna gången :/

 

Därför jag gillar handla i Butik... Då vet man att man får ta den med sig hem och att den inte "försvinner på vägen hem"....

 

Ibland är det värt att vänta tills dom släpps här i Sverige ;)

 

Dock är det ju inte alls OK att FedEx gjort av sig med den... Ta reda på varför! Och följ upp deras kolli nummer och se var det hände... Hoppas att du fick ett sådant när du beställde dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...