Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kunna spara knapptryckningarna under ett samtal


moneyhunter

Rekommendera Poster

moneyhunter

Hejsan jag ber hemskt mycket om ursäkt om jag postar fel detta är min första dag i forumet och jag jag har spenderat 10 minuter här och jag tror jag kommer trivas.. Men nu är det så att jag behöver hjälp med något. Nämligen ni vet när man ringer försäkringskassan t.ex eller liknande där man måste knappa i sitt personnr. Varje gång du lagt på det samtalet så sparas ju inte knapptryckningarna du gjorde utan bara samtalet till Försäkrinskassan. Jag undrar om man kan tweaka på något sätt så varje knappton under samtalet sparas. Jag skulle upskatta hjälpen som f*n. Det måste finnas något sätt att göra detta på jag struntar i om det är iphone äldre telefon bara det går att göra någon vänlig själv som vill hjälpa mig... Så med andra ord om min kompis lånar min telefon och ringer försäkrinskassan, så vill jag se vilka knapptryckningar han gjorde under samtalet.. Detta ska inte användas till något olagligt och enligt PUL så ligger allas personnummer ute på så som upplysning, ratsit m.m.. Så börja brainstorma för jag vet ni är duktiga på detta

Mvh den som hjälper mig får dubbel hjälp tillbaka :)
Jag bifgar en bild till dom som inte förstod riktigt..

post-363-0-56454100-1406276098.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FartinAround

Ärligt talat. Varför? Om du lånar ut din mobil till en kompis så räcker det väl att du sen kan kolla i telefonen vilket nummer hen ringde - om du nu är så himla nyfiken. Förstår inte nyttan eller syftet med din fråga om ditt behov av att registerera knapptryckningar.. Varför vill du veta vilka knapprtyckningar hen gjorde vid lur-lånet? Om det bara handlar om personnummer - som du skriver så vore det väl betydligt enklare bara att fråga den som lånat luren.. när är du född?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redigerat tråden. Vi accepterar inte den stil som TS kör med men som ny på forumet ger vi en ny chans. Skärpning!

 

Axelman moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

moneyhunter

Redigerat tråden. Vi accepterar inte den stil som TS kör med men som ny på forumet ger vi en ny chans. Skärpning!

 

Axelman moderator

Ursäkta moderatorn men det inte är inte ett riktigt personnr... Jag bara knappa random siffror du kan slå upp det du hittar inget på det det är ingen som existerar som har det personnumret men jag förstår conceptet ska inte göras om.. Det personumret hitta jag på en bild på google där dom demostrera körkort för danmark. Mvh!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...