Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes Match och synkat låtinfo?


Dragonilm

Rekommendera Poster

Jag må vara annorlunda, men bland det roligaste jag vet i iTunes är att kunna se när jag spelat en viss låt och hur många gånger. Faktum är att de flesta av mina smarta spellistor är baserade på sådana uppgifter.

 

Om jag skaffar iTunes Match och strömmar samma låtar som jag har hemma på hårddisken, fast från molnet, kommer då dessa typer av metadata (antal spelningar, senast spelad osv.) att synkas runt bland kopiorna på låten jag har i mina andra apparater?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Vet faktiskt inte, har inte iTunes Match - Men, vet iaf att du kan välja att synka spelningar från alla enheter du har samma låt på... Så spelar du en låt på iTunes i din Mac, 5 gånger, och sen lyssnar på den i din iPhone lika mångar gånger uppdateras det till 10 i din spellista på iTunes nästa gång du pluggar in din iPhone i Mac'en... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag må vara annorlunda, men bland det roligaste jag vet i iTunes är att kunna se när jag spelat en viss låt och hur många gånger. Faktum är att de flesta av mina smarta spellistor är baserade på sådana uppgifter.

 

Om jag skaffar iTunes Match och strömmar samma låtar som jag har hemma på hårddisken, fast från molnet, kommer då dessa typer av metadata (antal spelningar, senast spelad osv.) att synkas runt bland kopiorna på låten jag har i mina andra apparater?

 

Ja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...