Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Chrome startar inte


ceciliabror

Rekommendera Poster

ceciliabror

Hej!

 

Som rubriken lyder, så öppnas inte Chrome. Först "hoppar" ikonen länge, sen står det att "programmet stängdes av oväntat".

 

Googlade runt lite, och fick tipset att göra en ny profil i chrome (gå in i chromes mapp, ändra "default" till "backup default") och sen prova starta programmet. Den här gången fungerade det att öppna! Men endast några sekunder, sen ändrandes sidan till "oj, ett fel har uppstått".

 

--

 

Allt börjades för några dagar sedan när jag öppnade Spotify, så kom det upp massor av rutor (se bildpost-75221-0-98366800-1397158872_thumb.png).

 

Sen uppdaterade jag Adobe Flash Player, och efter det så fungerar inte Chrome. Då borde det ju vara det programmet som blockerar, right? Men jag avsintallerade det och det hjälpte inte.

 

 

Jag skulle bli så glad ifall jag kunde få hjälp av någon! Jag har sparat en kopia av craschloggen (eller vad det kallas hehe…det som står i rapporten), ska jag skicka med det?

 

Mvh Cecilia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen uppdaterade jag Adobe Flash Player, och efter det så fungerar inte Chrome. Då borde det ju vara det programmet som blockerar, right? Men jag avsintallerade det och det hjälpte inte.

Om det kan vara det kanske som gjorde det. Chrome har ju en egen inbyggd version av Flash. Testa att ladda ner/ominstallera Chrome.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ceciliabror

Det har jag, men tyvärr hjälper det inte alls. Nu har hela datorn börjat arbeta väldigt segt, allt jag gör tar väldigt lång tid… "Badbollen" har kommit fram ca 20 gånger bara under tiden jag öppnat Safari och skrivit det här inlägget.

 

Har du några andra tips, eller är det kanske värt att lämna in datorn? :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starta skivverktyget markera Macintosh HD eller vad din systempartion heter och kör "kontrollera skiva"

Hittas fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...