Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Diablo 3 OFFICIELLT!


iCries

Rekommendera Poster

Tusan också! Skulle precis tipsa om det! Woho! Best... game...ever! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som är värd att påpeka är att det kommer att släppas samtidigt till Mac och PC, enligt deras FAQ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sant, problem med spel är att dom är roliga....??? haha faktiskt, det suger, för om man börjar så fastnar man.... fasen...

 

anyway, jag kommer antagligen spela det "lite" iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vågar inte köpa det, spelade Diablo 2 alldeles för mycket ;)

.. hmm.. *ställer mig i samma kö*. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag längtar redan efter detta spel! Fast jag är lite nyfiken hur diablo kan överleva gång på gång...he he Eller det kanske inte är han som är sista bossen?

 

/cheers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan va skoj :D Världens förmodligen bästa spel får en uppföljare :D

Kommer som sagt bli intressant att se hur de fått ihop storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..och runt 2010 får vi sätta tänderna i det :)

 

Blizzard är ju välkända för att aldrig släppa ett spel förän de är helt nöjda med det och de ska all eloge för att de släpper spel till både Mac & Pc samtidigt :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har börjat spela Diablo nu igen, jäklar vilka minnen det väcker. :)

Ska ge mig på Diablo 2 så fort jag har letat fram mina skivor.

 

Längtar som fan till Diablo 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej det är kanske lite tidigt att spekulera men jag är ju så klart ett stort diablo fan och vill jättegärna veta om det diablo3 kommer att kunnas spelas på min macbook

2,4 ghz (intel) 2bg ram

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen inteeftersom macbookarna har värdelösa grafikkretsar när det kommer till spel. Det kan du nog tyvärr glömma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen inteeftersom macbookarna har värdelösa grafikkretsar när det kommer till spel. Det kan du nog tyvärr glömma.

 

 

Diablospelen har aldrig varit särskilt krävande.

Minns att jag spelade Diablo 2 på mina föräldrars Pentium 2 med hissnande 266mhz en gång i tiden. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diablospelen har aldrig varit särskilt krävande.

Minns att jag spelade Diablo 2 på mina föräldrars Pentium 2 med hissnande 266mhz en gång i tiden. :P

 

Haha, ja med Diablo 2 kom ju ut 99 om jag inte minns fel. Det är ganska länge sedan.

 

Diablo 3 verkar ju ha monstergrafik av det man sett. Skulle bli VÄLDIGT förvånad om det funkar på Macbook.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På en 2,4 ghz (intel) 2bg ram kommer det funka även om gratikkortet är något sämre...man kan ju dra ner inställningarna...behöver ju inte ha max.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På en 2,4 ghz (intel) 2bg ram kommer det funka även om gratikkortet är något sämre...man kan ju dra ner inställningarna...behöver ju inte ha max.

 

Och hur vet du det? Det är bara en spekulation du har. Spelet lär inte släppas förrän tidigast 2010, och jag tror nog att det kommer att kräva ett riktigt grafikkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur vet du det? Det är bara en spekulation du har. Spelet lär inte släppas förrän tidigast 2010, och jag tror nog att det kommer att kräva ett riktigt grafikkort.

 

 

Och hur vet du det? Bara en spekulation du har oxå ju he he :citation: Jag kan omöjligt veta vilka krav de har när det går retail. Men däremot vet jag att blizzards spel brukar vara väldigt hållbara neråt i produktlinjen. Sen som jag sa så behöver man inte spela med maxinställningar hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur vet du det? Bara en spekulation du har oxå ju he he :citation: Jag kan omöjligt veta vilka krav de har när det går retail. Men däremot vet jag att blizzards spel brukar vara väldigt hållbara neråt i produktlinjen. Sen som jag sa så behöver man inte spela med maxinställningar hela tiden.

 

Vi formulerade dock oss på mycket olika sätt. Att skriva t.ex. att något "troligtvis kommer" och "kommer" är väldigt stor skillnad. Jag påstod inte något, men det gjorde du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men du vet väl lika väl som jag att spelet inte har släppts och att jag omöjligt kan veta det utan kanske glömde ett "troligtvis". Idiotiskt att anmärka på sådant i en tråd som denna när en fråga ställs...he he

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diablo 3 kommer bli riktigt nice, nu när filmerna och allting har kommit är man ju hyfsat sugen på att börja spela.. och om inte det, se alla klasser och allt :D

Sweet!

Vad tror ni om det på en iMac 3.06a med 4 gigs ram? :D

Ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diablo 3 kommer bli riktigt nice, nu när filmerna och allting har kommit är man ju hyfsat sugen på att börja spela.. och om inte det, se alla klasser och allt :D

Sweet!

Vad tror ni om det på en iMac 3.06a med 4 gigs ram? :D

Ha det

 

Tjaa, med bra grafikkort så ska det nog inte vara något problem att få igång det iaf. Men man vet aldrig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...