Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Portfolio


thåström

Rekommendera Poster

Lite väl mycket oväsen för du gillar mer realistiska hemsidor, knas! :fundersam:

Hade för mig att alla fick tycka och tänka som de ville? ^_^

 

Ja, jag tyckte också det skulle vara gött med poppisar undertiden tråden spinner vidare!?

 

/J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag tyckte också det skulle vara gött med poppisar undertiden tråden spinner vidare!?

 

/J

 

Hör du det jag hör "Joadoa"? Popcorn som poppas :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joadoa och BeeMan, ni förgyller verkligen tillvaron med ert härliga sätt att gå vidare med nya

tankar, roliga tankar!

 

Ni suddar,suddar,suddar bort min sura min, hälsar salakalle :crossfingers: De ska va gött å leva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joadoa och BeeMan, ni förgyller verkligen tillvaron med ert härliga sätt att gå vidare med nya

tankar, roliga tankar!

 

Ni suddar,suddar,suddar bort min sura min, hälsar salakalle :crossfingers: De ska va gött å leva.

 

Tack för det salakalle, ser fram emot flera sådana här roliga stunder ^_^

Finns ingen mening och se på saker negativt om någon ger dig lite kritik som du själv begärt...

 

Som man säger, är man med i leken då får man tåla den! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för det salakalle, ser fram emot flera sådana här roliga stunder ^_^

Finns ingen mening och se på saker negativt om någon ger dig lite kritik som du själv begärt...

 

Som man säger, är man med i leken då får man tåla den! :)

 

 

Kunde inte ha sagt det bättre själv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vart tog Thåström vägen?

 

-Hallå? Thåström, vart är du?

 

Såg att han håller till i andra delar av forumet, tror han insåg att om man ber om kritik så får man tåla den... eller att han insåg att vi hade Rätt

 

High five :kramis::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå? Thåström, joadoa och BeeMan.

 

Kanske en ljudhälsning går att lägga upp.

Testar....

 

Ha det så bra hälsar salakalle :crossfingers: .

 

 

Klockrent :respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, nu tror jag att jag vågar svara.

 

Ja, ni vann :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, nu tror jag att jag vågar svara.

 

Ja, ni vann :(

 

Thåström, det handlar inte om vem som vann eller inte, vann vaddå föresten? Det handlar om att om man frågar efter kritik eller någon annans synpunkter på en viss sak då får man ta det den personen säger.

 

Det är samma sak som om jag skulle fråga någon vad dem tycker om ett par bakgrundsbilder jag gjort som finns under tråden "Wallpapers" ... Jag blir inte sur om dem säger något negativt, det gör mig bara bättre och jag kombinerar deras kritik med vad jag kan och får resultatet ännu bättre och får den personen att knipa käft för alltid :)

 

 

Lycka till med ditt designande! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte faktiskt den var riktigt snygg, men klart, man kan alltid göra det lite bättre! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte faktiskt den var riktigt snygg, men klart, man kan alltid göra det lite bättre! ;)

 

Finns alltid något man kan göra bättre ja ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thåström, det handlar inte om vem som vann eller inte, vann vaddå föresten? Det handlar om att om man frågar efter kritik eller någon annans synpunkter på en viss sak då får man ta det den personen säger.

 

Det är samma sak som om jag skulle fråga någon vad dem tycker om ett par bakgrundsbilder jag gjort som finns under tråden "Wallpapers" ... Jag blir inte sur om dem säger något negativt, det gör mig bara bättre och jag kombinerar deras kritik med vad jag kan och får resultatet ännu bättre och får den personen att knipa käft för alltid :)

 

 

Lycka till med ditt designande! :)

 

Haha..

 

Åh, tack för allt ditt stöd! Betyder verkligen :) :) :)

 

(Btw, jag tål inte din hårda kritik)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

 

 

1: Ser bättre ut nu men visningen av dina referenser är inte alls något vidare, det ser bra ut, misstolka mig inte men det kommer inte fungera i längden. Antingen så minskar du bilderna och visar ett par st på en och samma rad och exempel efter 3-4 arbeten så hoppar den ny rad och börjar om där alternativt att du sätter in paging någonstans. Utan paging och så här stora presentationer av dina arbeten innebär en ENORM tid bara för scrolla genom vilket medför mindre intresserade kunder.

 

 

2: Nix, den var inte alls något vidare, kladdig! Använd en vanlig font till sådana saker!!

 

 

3: Kontaktformuläret ser bra ut men om du verkligen ska visa hur seriös du är med din verksamhet så ska du inte ha något formulär på sidan överhuvudtaget, du ska bara ha kontaktuppgifter och om dem vill kontakta dig (om dem är seriösa) så kommer dem göra det per telefon eller skicka ett mail till dig från sin egna mail klient.

 

 

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...