Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Min nya ibook....


hampe

Rekommendera Poster

Pocahontas

nr 1 Hejsan Hoppsan då? :lol:

 

 

Hampe, du borde hoppa in i vårt bolag som gästtippare i sommar ...

 

Verkar som det helt gått i stå för mig nu.

Bör vila hjärna lite och ta nya tag till hösten.. :lol:

Hållar man på för länge blir man till slut "hemmablind" på nåt vis.

 

Lägger av med travet helt gör jag ju inte förstås :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nr 1 Hejsan Hoppsan då?  :lol:

 

 

Hampe, du borde hoppa in i vårt bolag som gästtippare i sommar ...

 

Verkar som det helt gått i stå för mig nu.

Bör vila hjärna lite och ta nya tag till hösten.. :lol:

Hållar man på för länge blir man till slut "hemmablind" på nåt vis.

 

Lägger av med travet helt gör jag ju inte förstås :D

jag såg din rad och blev lite konfunderad i avd 2, tänkte att spårpositionerna blir ju förskjutna i och med att det blev så många strykna där så tänkte jag att nr4 eller nr11 (som ju blev 2:a) skulle vinna! :ph34r:;):lol::P

 

Tror att du bara är i en tillfällig "formsvacka" lol:

 

Tänk också på att inte ta för "lång" paus hästarna blir ju inte "yngre" :lol:B)

 

Ps: hörde att Erik Adielsson ska starta nu inom det snaraste, men vet inte riktigt när, men tidigare blev det! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm

 

gårdagens V75:a var inte så kul.

Jag hade 4 rätt på reserverna, men bara 2 på kupongen :( lite flyt, så hade jag kunnat ha en 6:a ju :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en nära vän som vann drygt 700 000 kr på hästar för ca 10 år sen... det blev början på en långsam nedgång för honom. Det slutade med att han spelade upp rubbet han hade vunnit, å bad om att få låna pengar från vår och andra famlijer i området. Som tur var hade han en fru som såg till att få in honom på behandling... idag är han spelfri, men dessvärre även belastad med stora skulder från helt vansinniga lån (typ Finax).

 

Spel bör man hantera med försiktighet, precis som med andra droger.

 

Hur som helst, grattis till spelvinsten och din nya dator! Håll bara huvudet kallt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar nästan gråta när jag tänker på min ekonomi efter ha läst detta inlägg!!! :(  :(  :sorry:

Jag har ca 70:-...

Jag har 50-lapp i bakfickan, minus 30 på lönekontot, en bra månad som inte slutar på minus alla fall…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en nära vän som vann drygt 700 000 kr på hästar för ca 10 år sen... det blev början på en långsam nedgång för honom. Det slutade med att han spelade upp rubbet han hade vunnit, å bad om att få låna pengar från vår och andra famlijer i området. Som tur var hade han en fru som såg till att få in honom på behandling... idag är han spelfri, men dessvärre även belastad med stora skulder från helt vansinniga lån (typ Finax).

 

Spel bör man hantera med försiktighet, precis som med andra droger.

 

Hur som helst, grattis till spelvinsten och din nya dator! Håll bara huvudet kallt  ;)

Spelar bara för en förutbestämd summa varje vecka, varken mer eller mindre! ;):lol::D:P (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surfa trådlöst är kul!!! Just nu sitter jag och skriver i köket med min nya Ibook :lol:

 

Skaffade D-links grejer + en kul "liten" grej man sätter i USB-kontakten :D

 

Den heter D-Link DWL 122

 

Det fungerar alldeles utmärkt!!! :lol::D:P

 

Jag är så "choklad" har fått jobb på Marabou!!!!!!! :lol::blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...