Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Photo to Movie - allt försvann!


Katarina Ramström

Rekommendera Poster

Katarina Ramström

Kris! Jag håller på med en film i Photo to Movie, den var nästan klar (ca 35 minuter). Plötsligt får jag för mig att klicka på typ "ångraknappen! när jag ska hämta bilder i Media (till höger). Högst upp finns en liten krumelur som jag nu ser att den liknar "ångraknappen". När jag klickade på den så kraschade hela programmet och jag blir uppmanad att rapportera felet men det gjorde jag inte eftersom jag hade orsakat det själv (trodde jag). Så jag startade om programmet - och ve och fasa - min film finns inte kvar!! Trots att jag självklart sparat den tidigare flera gånger, Jag har ju hållit på någon vecka ... Vad har hänt? Kan sånt här verkligen hända? Finns det någon som har någon begriplig förklaring eller tips om hur jag ska göra för att försöka få tillbaka min film? Tacksam för hjälp! /Katta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kris! Jag håller på med en film i Photo to Movie, den var nästan klar (ca 35 minuter). Plötsligt får jag för mig att klicka på typ "ångraknappen! när jag ska hämta bilder i Media (till höger). Högst upp finns en liten krumelur som jag nu ser att den liknar "ångraknappen". När jag klickade på den så kraschade hela programmet och jag blir uppmanad att rapportera felet men det gjorde jag inte eftersom jag hade orsakat det själv (trodde jag). Så jag startade om programmet - och ve och fasa - min film finns inte kvar!! Trots att jag självklart sparat den tidigare flera gånger, Jag har ju hållit på någon vecka ... Vad har hänt? Kan sånt här verkligen hända? Finns det någon som har någon begriplig förklaring eller tips om hur jag ska göra för att försöka få tillbaka min film? Tacksam för hjälp! /Katta

Har du sparat filmen tidigare måste ju åtminstone den versionen finnas kvar även om programmet krashade. Jag skulle börja med att söka med Spotlight efter filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Katarina Ramström

Jag har fått tillbaka min film... Allt var jättemysko. Hela menyn rensades och jag förlorade min licensnyckel! Som jag hade glömt förståss, men hittade så småningom och skrev in den och då - tack och lov - så fick jag allt tillbaka (utom de senaste ändringarna). Puh! Men tack för tipset! Nu är jag glad igen. /Katta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...