Byggarebob Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Som topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakkra Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Märker inge i iPhonen. Känns lite onödigt med en tråd, men visst Link to comment Share on other sites More sharing options...
zappe Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Som topic Tålamod? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byggarebob Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Nja, något verkar strula. Många runt om i världen har tydligen problem och har haft så hela dagen. Typiskt att jag konfigurerar min nya iPhone och precis raderat min gamla just nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeeMan Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Nja, något verkar strula. Många runt om i världen har tydligen problem och har haft så hela dagen. Typiskt att jag konfigurerar min nya iPhone och precis raderat min gamla just nu Hur vet du att det är många världen om som haft det problem? Om dom har det så är det något som är segt men jag har inte märkt något, varken igår eller idag! Lite onödigt att skapa denna tråd, gjort är gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byggarebob Posted July 9, 2009 Author Share Posted July 9, 2009 Hur vet du att det är många världen om som haft det problem?Om dom har det så är det något som är segt men jag har inte märkt något, varken igår eller idag! Lite onödigt att skapa denna tråd, gjort är gjort Fick informationen efter jag skapat tråden. http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...79&tstart=0 Många runt om i världen har problem med iTunes Store och App Store via dator/iPhone. Fungerade bra igår för mig dock. Skapandet av tråden är ju ungefär lika onödig som att du svarade på den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 Den där "vänta"-ikonen bara snurrar och snurrar när jag valt en vara att handla. Fler som upplever samma sak för tillfället? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.