Golab Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 Hej jag har ett problem, i minna fönster har jag en svart bakgrunds bild, och iconersnas texst är svart, Fins det nåt sät att andra svarta texster så det blir en anan färg skule villa att den fergen blir standard i alla fönster en bild hur det ser ut http://hem.mac.se/golab/skermy.tiff bilden är stor så ingen ide för 56 modem har inget bra prog som kan göra bilden mindre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 Bra program för att förminska bilder finns det gott om att hämta ner. Graphic Converter är ju ett måste för alla macare, kostar lite om du vill utnyttja det fullt ut. Men det finns massvis med Freeware. freePhotoconverter DropJpeg Det bästa av alla är detta Imagewell Till sist, men det har du väl redan Graphic Converter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golab Posted May 20, 2004 Author Share Posted May 20, 2004 skule va kul att kunna se texsterna på mapparna i gen nu moste jag markera mapparna för att kuna se dom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekkason Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 Hej jag har ett problem, i minna fönster har jag en svart bakgrunds bild, och iconersnas texst är svart, Fins det nåt sät att andra svarta texster så det blir en anan färg skule villa att den fergen blir standard i alla fönster en bild hur det ser ut http://hem.mac.se/golab/skermy.tiff bilden är stor så ingen ide för 56 modem har inget bra prog som kan göra bilden mindre Gå in under Innehåll--->Visa visningsalternativ--->Här ändrar du t.e.x Symbolstorlek,Bakgrund--->Vit,Färg eller Bild Jag gillar ImageWell...tummen upp där /Pekkason Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golab Posted May 20, 2004 Author Share Posted May 20, 2004 Hej jag har ett problem, i minna fönster har jag en svart bakgrunds bild, och iconersnas texst är svart, Fins det nåt sät att andra svarta texster så det blir en anan färg skule villa att den fergen blir standard i alla fönster en bild hur det ser ut http://hem.mac.se/golab/skermy.tiff bilden är stor så ingen ide för 56 modem har inget bra prog som kan göra bilden mindre Gå in under Innehåll--->Visa visningsalternativ--->Här ändrar du t.e.x Symbolstorlek,Bakgrund--->Vit,Färg eller Bild Jag gillar ImageWell...tummen upp där /Pekkason det va så jag la till bilden men ser inget allternativ som man kan endra texst färg. tenker om det fins nån sån funktion ex på windows fins det start ---> kontrolpanelen -----> bild skerm --> sen fins det ett alternativ att endra utsende på win även texst färg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
treebeard Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 Det enda jag kan komma på, är att "fuska", och märka alla ikoner med färg, för då borde väl texten synas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.