Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synka kalendRAR till iphone och mac trådlöst


Moltas

Rekommendera Poster

Tänkte kolla om nån hittat någon bra tjänst för att synka flera kalendrar trådlöst mellan ett par macar och en iphone över nätet. Klart det är en bonus med synkning av kontakter, men ffa viktigt med flera kalendrar för min del. Och förstås ett Starkt plus om det är en gratistjänst.

 

Har testat bl a goosync (för ihopkoppling med google calendar, synkar bara en kalender), plaxo (som verkar sakna iphone stöd och vill ha betalt för mobiltjänst) och mobilme tycker jag kostar för mycket.

 

Tacksam för alla synpunkter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Google Sync ? Annars kan väl Leopard synka mot google gratis om jag inte minns fel.

Kör själv MobileMe, lätt värt 400kr/år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack men har bara lyckats få det att funka med en kalender. Det är just därför jag är ute efter en tjänst som synkar flera kalendRAR. Om jag inte gjort fel på nåt sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack men har bara lyckats få det att funka med en kalender. Det är just därför jag är ute efter en tjänst som synkar flera kalendRAR. Om jag inte gjort fel på nåt sätt...

 

Vad menar du nu med olika kalendrar?

 

Olika kalendrar i olika datorer eller flera kalendrar i en och samma dator - exempelvis i iCal?

 

Med MobileMe kan du hålla flera olika datorer synkroniserade med varandra och du kan ha en lång rad med kalendrar som hålls synkroniserade med varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Google Sync ? Annars kan väl Leopard synka mot google gratis om jag inte minns fel.

Kör själv MobileMe, lätt värt 400kr/år.

Kostar inte MobileMe 79€/år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alifarzin83
Google Sync ? Annars kan väl Leopard synka mot google gratis om jag inte minns fel.

Kör själv MobileMe, lätt värt 400kr/år.

 

400 kr/år?

 

Trodde minst att det kostade det dubbla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I min iCal använder jag flera olika kalendrar, tex en för privat, en för jobb, etc. Dessa vill jag kunna synka både med min iPhone trådlöst samt med hemma dator, m fl. När jag iaf tidigare testat Googles synktjänster (både skapat konto i iCal och lagt till Google Sync) så har jag bara fått den att synka en av kalendrarna (den först skapade kalendern). Är det så att jag skapat nya/flera kalendrar (för privat, jobb, etc) på "fel sätt" så dessa inte kommer med eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...