Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Steve Jobs i Apple Campus?


clubSY

Rekommendera Poster

Som ett litet barn på väg till disney world var känslan likadan igår för mig när jag var på väg till Apple Campus bara för att se byggnaden och ta kort. Jag och mitt sällskap tog avfarten in till infinite loop i Cupertino och åkter ett halvt varv runt Apple.

 

Det skumma var att det var en otrolig säkerhet runt byggnaden i form av Apple-vakter med bil och sirener körandes runt Apple hela tiden så vi frågade om vi fick ta några kort innan vi gjorde det. Vi fick bara ta kort invid skyltarna men absolut inte mot byggnaden. Skumt tänkte vi! Många av deras fönster är svarta och det går inte äns att se in.

 

Det fanns många bilar ute på personalparkeringen fast klockan var 21:00 och givetvis började man tänka OM Steve Jobs var i byggnaden tills den funderingens sannolikhet ökade med 90 %.

 

I Apples Garage under byggnaden fanns EN bil som syntes tydligt och det var en silvrig Mercedes SL 65 AMG = Steve Jobs bil. Som den nöörd man är så blev man glad som faan att man med stor sannolikhet var i samma kvarter som Steve Jobs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

APPLE LOVER

Det konstiga är att i Google street view kan man se hela byggnaden och liksom gå runt där, på bilderna syns inte vakterna. Och det som är ännu konstigare är att Microsofts högkvarter det går inte och promenera där med google street view för inga bilder är tagna där :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Googles bilder är väl inte rykande färska direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant!

 

Det här var igår ska tillägas också, då kryllade det av vakter. Vi fick köra förbi och ta bilder men absolut inte ta kort mot byggnaden. Kan nästan svära på att det var Steves bil; alla bilar var på parkeringen utomhus utom en (som jag såg) som var i parkeringen under byggnaden med infart (galler) där stod mercan ensam av exakt samma modell, färg och motor som Steve har.

 

Kanske förklarar alla vakter, å andra sidan vet jag inte om vakterna alltid är där eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...