Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iphone startar om sig hela tiden


Cariole

Rekommendera Poster

Jb'ade telefonen för kanske två timmar sedan och skulle precis fixa klart MobileInstallation när telefonen börjar starta om sig hela tiden! Det tar ca 3 minuter för den att starta om sig, och när den har gjort det , börjar den att starta om sig igen.

 

 

Hjälp vad ska man göra!! :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jb'ade telefonen för kanske två timmar sedan och skulle precis fixa klart MobileInstallation när telefonen börjar starta om sig hela tiden! Det tar ca 3 minuter för den att starta om sig, och när den har gjort det , börjar den att starta om sig igen.

 

 

Hjälp vad ska man göra!! :o

 

Om du har 3.0 ska du köra AppSync, inte MobileInstallation. Sen vet jag inte om din telefon har fått spel p.g.a. detta eller något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har samma problem med min. Den startar om helt plötsligt och håller på att krasha när den startar.

jag ska lämna in min för det sa supporten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att köra sätta iphonen i DFU-läge och kör in programvaran igen och om det fortsätter hänga sig efter. Då är det rätt säkert att det är något hårdvarurelaterat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man jailbreakar ska man bara installera cydia inte icy annars funkar det inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har också samma problem någon som har löst det ? går det att återställa det till den "orginala" firmwaren genom något form av fel säkert läge ?

 

har inte installerat icy eller något annat speciellt bara startade om telefonen sen blev det som det blev den stannar vid äpplet sen startar den om efter enstund...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...